Didaktika výchovy a vzdělávání neslyšících A + B (2019/2020)
Section outline
-
-
zapisovatelky: Veronika Vinklátová, Dominika Herianová
tlumočnice: Kristýna Pavlů, Hana Pešková
-
-
-
Katka Holubová zná freeware SW na automatické titulkování videí.
-
-
-
Několik inspirací pro ty, co chtějí zkoušet další sw nástroje:-)
- https://www.kreativnislovnik.cz/ a https://video.aktualne.cz/dvtv/cizi-jazyk-s-nasimi-mapami-se-muzete-rychle-stat-profikem-ri/r~83338c0a445311e7ac060025900fea04/
-
A dalších pár inspirativních tipů pro ty, co je zajímají různé pedagogické/výchovné přístupy, (pedagogická) komunikace a tak:-)
https://www.vychovabezporazenych.cz/
Ondřej Kania - Finský sen: Dokument o finském školství:
obecně je na YT ale i jiných platformách hodně informací o vzdělávání (přístupy, výstupy, cíle...) v různých zemích
-
Několik odkazů o "hybridních textech":
https://www.h-mat.cz/sites/default/files/kestazeni/U121-ukazka.pdf
-
-
-
Kolegové, nezapomínejte, že máte taky kolegy!
-
Pasivní agrese, komunikace a manipulace (ve vztahu)
-
Syndrom hodného dítěte
-
DÚ
- do 5. ledna 2020 zpracovat 1 tematický okruh (lze k tomu mj. využít podklady z Moodlu)
- prezentace, myšlenková mapa, atd.
- poslat A. Hudákové e-mailem
-
KDO NEUDĚLAL V PRŮBĚHU VÝUKY/SEMESTRU MYŠLENKOVOU MAPU NEBO NĚJAKÝ PODOBNÝ ÚKOL. VYMYSLÍ SI, ČÍM MŮŽE BÝT SPOLUŽÁKŮM TOHOTO SEMINÁŘE UŽITEČNÝ, A UDĚLÁ TO - nejlépe do 7. 1. 2020, nejpozději do konce semestru
-
K domácímu vzdělávání kromě mnoha dalších zdrojů doporučuji prostudovat relevantní části školského zákona (navrhuji hledat dle slova "individuální").
-