Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Didaktika výchovy a vzdělávání neslyšících A + B (2019/2020)
11. hodina: 7. ledna 2020
Vyučovací a výchovné styly
Vyučovací a výchovné styly
Požadavky na absolvování
Označit jako hotovo
◄ Funkce školy a vzdělávání v širších souvislostech
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
sylaby (A + B)
Pedagogické výstupy - rozpis (sdílený dokument) KAŽDÝ BY SE MĚL ZAPSAT MIN. KE DVĚMA PED. VÝSTUPŮM
1. hodina: 1. října 2019
2. hodina: 8. října 2019
3. hodina: 15. října 2019
4. hodina: 22. října 2019
5. hodina: 12. listopadu 2019
6. hodina: 19. 11. 2019 (výuka bez osobní přítomnosti A.H., zapsala Dominika)
7. hodina: 26. listopadu 2019
8. hodina: 3. prosince 2019
9. hodina: 10. prosince 2019
10. hodina: 17. prosince 2019
11. hodina: 7. ledna 2020
Rozhovor s prof. Hejným (DVTV)
Rozhovor s prof. Dlabem (DVTV)
Integrovaná tematická výuka: mozkově kompatibilní vzdělávání (dle Jany Nováčkové)
Jana Nováčková: Cesta k lepší škole nevede přes omezování různosti
Duše K: rozhovor s dr. Janou Nováčkovou
Rodiče vítáni: rozhovor s dr. Janou Nováčkovou
www.eduin.cz
STUDIE ANALÝZA VÝZEV VZDĚLÁVÁNÍ V ČESKÉ REPUBLICE (Eduzměna, 2019)
Dětem středoškoláků v Česku se nedaří dosáhnout vyššího vzdělání, dostuduje jen 17 procent (www.rozhlas.cz)
Strategie vzdělávání 2030+ s komentářem na www.eduin.cz
Přechodníky (Internetová jazyková příručka ÚJČ; mám pocit, že jsem Vám minule řekla špatně, podle jakého vzoru se postupuje u středního rodu)
Webinář Context Minds 4. 12. 2019
Pedagogika prof. Hejného: mapa 1
Pedagogika prof. Hejného: mapa 2
Pedagogika prof. Hejného: mapa 3
ContextMinds
Sářin hlas
Čáromat
Tohle školství není pro kluky, říká PISA
Segregaci ve školství umožňuje lokální konsenzus zřizovatele, škol i rodičů. Inkluzivní vzdělávání přesto zvyšuje šance pro všechny
Prezentace z přednášky
Svobodná škola Praha (web)
Svobodná škola Praha: Mě baví se učit
Svobodná škola Praha: EduFórum 2018
Duše K: Tentokrát o svobodném vzdělávání (24. 11. 2019)
Duše K: Svobodné vzdělávání, lesní školky, unschooling a rozvíjející způsoby výchovy (12. 9. 2014)
Škola života: Jak obstojí absolventi alternativních škol v životě? (Div.Kampa 10. 3. 2015)
Duše K: Tentokrát o domácím vzdělávání očima dětí (1. 10. 2017)
Rozhovor o šikaně s dr. Davidem Čápem v DVTV (26. 2. 2016)
Kritické myšlení
NÚV: Metodické podpory pro pedagogy
Syndrom vyhoření, psychohygiena - Anežka, Alex: myšlenková mapa
transmisivní x konstruktivní: myšlenková mapa: Saša
poradenské služby ve školství: myšlenková mapa: Šárka
tradiční x moderní ped. přístupy: myšlenková mapa: Šárka
Osobnost pedagoga: myšlenková mapa: Dominika Herianová
Týmová spolupráce
Příprava a struktura vyučovací jednotky
Financování škol
Učební styly
Psychohygiena a syndrom vyhoření
Svobodná škola
Pedagogické zásady (obecné a speciální) a organizace výuky
Funkce školy a vzdělávání v širších souvislostech
Přehled docházky a splněných úkolů
Přehled docházky a splněných úkolů ►