Section outline
-
-
Co jsme dělali:
- Snažili jsme se trochu rekapitulovat a uzavírat to, co jsme v tomto semestru spolu dělali (včetně
Parkoviště pro otázky,
Tematické okruhy ze sylabu - sdílené dokumenty - průběžně doplňujte během celého semestru aj.).
- Pracovali jsme s knihou
FABER, A., MAZLISH, E. Jak mluvit, aby nás teenageři poslouchali, jak naslouchat, aby nám teenageři důvěřovali: zkoušeli jsme si různé způsoby "férové/respektující" a "neférové/nerespektující" komunikace.
- Krátce jsme pracovali s oblastmi: sebevědomí, sebedůvěra, sebepoznání, sebeúcta, sebehodnota, self-esteem, self-confidence, syndrom hodného dítěte… & DVVN.
Domácí úkol:
- Podívat se na:
Bez rákosky,
Komunikace pedagogů s žáky a rodiči,
Rozhovor o šikaně s dr. Čápem (www.dvtv.cz, 26. 2. 2016). K šikaně se ještě vrátíme v letním semestru.
- Na začátku LS si budeme dělat myšlenkovou mapu, co jsme se naučili ve DVVN. Kdo si ji udělá předem, bude ji mít už hotovou:-)
- Snažili jsme se trochu rekapitulovat a uzavírat to, co jsme v tomto semestru spolu dělali (včetně
-