Section outline
-
-
Co jsme dělali:
- Dívali jsme se na různé předchozí aktivity a úkoly, např. na Parkoviště pro otázky. Stále má smysl se k nim vracet, doplňovat je, dodělávat je a učit se z nich.
- Ještě jednou jsme se pokusily zamyslet nad činy pedagogů ve starých filmech ze škol v Radlicích, Olomouci a Prešově: Konstruktivní vs. transmisivní vzdělávání (výběr).
- Dívali jsme se společně na prezentaci ze semináře o formativním vzdělávání, na kterém byla A. Hudáková (viz níže).
- Dívali jsme se na Kritické myšlení. Dunning - Kruger efekt.
- Zabývali jsme se komunikací (viz níže).
Domácí úkol:
- Snažit se dokončit vše, co bylo dosud.
- "Zpracovat tematické okruhy" dle rozpisu zde: Tematické okruhy ze sylabu - sdílené dokumenty - průběžně doplňujte během celého semestru.
- V Moodlu jsou k dispozici ještě dvě krátká videa: Kritické myšlení. Misconceptions, Kritické myšlení. Pattern Illusion.
-
- Popisný jazyk, respektující komunikace: https://ndk.cz/view/uuid:ae3ae5b0-bb88-11e5-b5dc-005056827e51?page=uuid:fdb983f0-d666-11e5-b8d0-001018b5eb5c, https://scholar.google.com/scholar?hl=cs&as_sdt=0%2C5&q=mazlish+faber&btnG=
- Komunikace bez argumentačních faulů: https://www.gealfow.com/portfolio/argumentacni-fauly.pdf, http://www.hatefree.cz/co-delat-kdyz/argumentacni-fauly, https://bezfaulu.net/udalost/analyza-argumentacnich-faulu-o-koronaviru/, Argumentační faul – Stručně – Zdravě (strucne-zdrave.cz), https://www.seznamzpravy.cz/clanek/argumentacni-fauly-jak-manipulovat-v-diskuzi-89440
- Komunikace bez pasivní agrese: https://www.topvision.cz/blog/pasivne-agresivni-komunikace-v-praci, Jak na pasivní agresi | Psychologie.cz, Pasivní agrese | Psychologie.cz
-