Section outline
-
-
Co jsme dělali:
- Dívali jsme se na různé předchozí aktivity a úkoly. Stále mí smysl se k nim vracet, doplňovat je, dodělávat je a učit se z nich.
- V Moodlu přibylo: Parkoviště pro otázky.
- Rozdělili jsme si Tematické okruhy ze sylabu - sdílené dokumenty - průběžně doplňujte během celého semestru, které zpracujeme do 15. 12. 2020, 22. 12. 2020 a 5. 1. 2021 (rozpis je ve sdíleném dokumentu).
Domácí úkol:
- Snažit se dokončit vše, co bylo dosud.
- Podívat se na ty filmy, které jsme zatím neviděli, z těchto: Dokument - Radlice, 1957 - FILM S TITULKY, Svet ticha - dokument - Prešov, 1977 - FILM S TITULKY, Ostravské vteřiny: Výprava do světe ticha - dokument - Ostrava, 1963 - FILM S TITULKY.
- Na základě zhlédnutých filmů udělat toto: Staré filmy ze "škol pro sluchově postižené" - pedagogické působení
- Příští týden budeme dělat tři tematické okruhy, které jsou na seznamu vyznačeny červeně - bylo by dobré se na ně trochu připravit, něco nastudovat...
(všechny ostatní aktivity v Moodlu na tento týden jsou jen pro zajímavost a pro zábavu; prémiová otázka: když jsme se skrze ped. koncept prof. Hejného dostali ke všem temat. okruhům tohoto předmětu, byl to spíše induktivní, nebo spíše deduktivní pedagogický postup?)
-