Section outline
-
-
Co jsme dělali:
- Krátce jsme mluvili o 17. listopadu a o tom, co čteme za knihy, články... k tomuto předmětu, jaká témata nás aktuáůně v literatuře zajímají.
- Samostatně s možnou poradou se spolužačkami jsme si vyplňovali prac. sešity a prac. učebnice s matematikou prof. Hejného. Pak jsme o tom diskutovali.
- Samostatně s možnou poradou se spolužačkami jsme si vyplňovali Pedagogika prof. Hejného v souvislostech. Pak jsme o tom krátce diskutovali.
Domácí úkoly:
- Všechny si prosím dodělejte úkol ze 4. týdne: Na základě práce v dnešní hodině každá vloží KE KAŽDÉMU TEMATICKÉMU OKRUHU V Tematické okruhy ze sylabu - sdílené dokumenty - průběžně doplňujte během celého semestru alespoň jednu informaci (u vložených informací se prosím PODEPIŠTE). (Týna ho má hotový.)
- K úkolu Modul pro odevzdávání 2. ÚKOLU = Vennových diagramů "dr. Nováčková" vs. "matematika prof. Hejného" doplnit další min. jeden ped. směr (Komenský, RVP ZV, ZVP PV, "vl. zkušenosti z vl. vzdělávání", http://www.alternativniskoly.cz/...) a vytvořit nové Vennovy diagramy (popř. jinou vizualizaci; Týna už toto udělala v "prvním úkolu", tak tento "druhý úkol" udělá "nějak smysluplně" podle sebe:-)). Úkoly vložte prosím sem: Modul pro odevzdávání domácího úkolu = Vennových diagramů "dr. Nováčková" vs. "matematika prof. Hejného" vs. min, jeden další "ped. směr"
- Každá byste měla "umět" vše odtud: Pedagogika prof. Hejného v souvislostech. Tato aktivita slouží k tomu, abyste si věci samy procvičily a hlavně ujasnily a zasadily do kontextu. Dělat ho nemusíte, diskutovat v něm nemusíte, ale myslím, že by Vám to mohlo pomoct:-) To, s čím si nebudete jisty, si můžete připravit jako "dotazy" na příští týden:-)
-