Section outline

    • Co jsme dělali:

      1. Dolaďovali jsme organizační a technické záležitosti (Moodle, ZOOM...).
      2. Distanční vzdělávání (a) pomocí SWOT analýzy a následné diskuse ve dvojicích a pak v celé třídě; b) diskusí nad články o distanční výuce z jara 2020).
      3. Nová sekce Aktuality a tematické okruhy v Moodlu (vkládat sem průběžně různé informace; příp. připojit ponámku, že chceme, aby se toto téma probíralo na společné online výuce, chatovat lze nepřetržitě).

      Domácí úkoly:

      1. Podívat se na záznam z "INSPO online 2020", naučit se pracovat s aplikací BEEY (příští týden nám každá ukáže, jak s ní umí pracovat, co automaticky otitulkovala nebo přepsala).
      2. Vložit do sdílených dokumentů k jednotlivým tematickým okruhům na Moodlu min. jednu "věc" z dnešní výuky.
      3. Příští týden si na online výuku přinést pracovní sešit, pracovní učebnici, kartičky... s "Hejného matematikou".