Section outline
-
-
Co jsme dělali:
- Dolaďovali jsme organizační a technické záležitosti (Moodle, ZOOM...).
- Distanční vzdělávání (a) pomocí SWOT analýzy a následné diskuse ve dvojicích a pak v celé třídě; b) diskusí nad články o distanční výuce z jara 2020).
- Nová sekce Aktuality a tematické okruhy v Moodlu (vkládat sem průběžně různé informace; příp. připojit ponámku, že chceme, aby se toto téma probíralo na společné online výuce, chatovat lze nepřetržitě).
Domácí úkoly:
- Podívat se na záznam z "INSPO online 2020", naučit se pracovat s aplikací BEEY (příští týden nám každá ukáže, jak s ní umí pracovat, co automaticky otitulkovala nebo přepsala).
- Vložit do sdílených dokumentů k jednotlivým tematickým okruhům na Moodlu min. jednu "věc" z dnešní výuky.
- Příští týden si na online výuku přinést pracovní sešit, pracovní učebnici, kartičky... s "Hejného matematikou".
-