Section outline
-
-
Dělali jsme:
- Krátce jsme mluvili o 17. listopadu, https://ujkn.ff.cuni.cz/cs/2020/11/12/open-house-worldwide/, https://www.nocvedcu.cz/ a AKTUALITÁCH.
- Ve skupinkách jsme se zabývaly:
- Čemu jsme nerozuměli v minulých hodinách? Plus otázky k zamyšlení k tomu, co jsme dělali v minulých hodinách
- Modul pro vkládání domácích úkolů = časových os vztahujících se k "opakovací prezentaci", kterou jsme začali 15. října a v dalších hodinách jsme v ní pokračovali (DOMÁCÍ PRÁCE MÍSTO ODPADLÉ HODINY) (Časové osy v https://www.timixi.com/).
- Čemu jsme nerozuměli v minulých hodinách? Plus otázky k zamyšlení k tomu, co jsme dělali v minulých hodinách
Domácí úkol:
- Domácí úkol. Odevzdávat sem: Modul pro odevzdávání domácích úkolů = fotek obrazovky s logicky uspořádanými kartičkami.
- Na výuku konanou 26. 11. 2020 je potřeba, aby všichni dobře rozuměli tomu, co jsme dělali dosud, tzn. vztahům mezi pohledy na hluchotu - přístupy k neslyšícím lidem - přístupu ke vzdělávání neslyšících dětí, žáků a studentů.
-