Section outline
-
-
Co jsme dělali:
- Cílem hodiny bylo uzavřít "téma ped. koncepce prof. Hejného", skrze nějž pronikáme do různých tematických oblastí, jež nás v tomto semestru zajímají.
- Dělali jsme vše, co je v Moodlu u dnešní hodiny + hlouběji, nepovrchně jsme se snažili promášlet a reagovat v Pedagogika prof. Hejného v souvislostech. O všem jsme diskutovali.
- K 5. 1. 2021 chceme mít v Tematické okruhy ze sylabu - sdílené dokumenty - průběžně doplňujte během celého semestru vše hotové, uzavřené, abychom se mohli v klidu připravovat na zkouškové období.
Domácí úkoly:
- Dodělat si všechny úkoly a všechny aktivity, které jsme dělali dosud - na každé studentce je, jak se k práci postaví, jak poctivě se jí bude věnovat, a co jí to tedy přinese.
- DOMÁCÍ ÚKOL Č. 1: Podívat se na Zpřístupnění modulu pro odevzdávání domácího úkolu = Vennových diagramů "dr. Nováčková" vs. "matematika prof. Hejného" vs. min, jeden další "ped. směr" a napsat otázky, postřehy, doplnění k jednotlivým úkolům sem DOMÁCÍ ÚKOL č. 1: Postřehy k DÚ spolužaček z minulé hodiny - Vennovy diagramy a 3-4 ped. koncepce (soubor má 6 listů).
- DOMÁCÍ ÚKOL Č. 2: Uzavření celého tematu "ped. koncepce prof. Hejného": DOMÁCÍ ÚKOL Č. 2: Plusy a mínusy - ped. koncepce pro. Hejného (odborně ukotvená argumentace)
-
DOMÁCÍ ÚKOL Č. 3: Vyberte si z Aktuality, novinky, zajímavosti - vkládejte + diskutujte celý semestr min. 10 AKTUALIT a zkopírujte (vložte) je do Tematické okruhy ze sylabu - sdílené dokumenty - průběžně doplňujte během celého semestru (u AKTUALIT, které si vyberete, že "zpracujete", napište prosím do diskuse dvé jméno; jednu AKTUALITU můžete samozřejmě zařadit do více temat. okruhů).
-