Section outline

    • Ústav patologické fyziologie odpovídá za vedení předmětu Patofyziologie výživy pro obor nutriční terapie ve 2. ročníku bakalářského studia (2 hodiny přednášek a 1 hodina cvičení týdně v letním i zimním semestru).

      Rozsah znalostí požadovaných ke zkoušce (klasifikovaný zápočet) je definovaný zkouškovými otázkami, učebnicí, obsahem přednášek a seminářů. Předpokládá se, že student získá některé znalosti samostudiem, a že bude schopen aplikovat znalostí, které získal při studiu jiných předmětů.

    • Kombinovaná forma

      V této formě studia je předmět vyučován v blocích ve 2. ročníku studia.

    • Prezenční forma

    • Přednášky a semináře

    • Zkouškové otázky

    • Zkouška z patologické fyziologie 2019/2020 (Informace pro studenty a zkoušející)

      Vzhledem k přetrvávající možnosti zkoušení některých studentů z důvodu omezení cestování nebo karanténních opatření distančně jsme modifikovali způsob zkoušení patologické fyziologie v akademickém roce 2019/2020 následujícím způsobem.

      Zkouška se bude skládat ze 3 částí:

      1.       Patofyziologický rozbor symptomů, klinických příznaků a laboratorních výsledků na základě kazuistiky nebo otázky z Části III. (KAZUISTIKY A INTERPRETACE VÝSLEDKŮ VYŠETŘENÍ).

      2.       Obecná patologické fyziologie (Část I. otázek) 1 otázka.

      3.       Patologická fyziologie orgánových systémů (Část II. otázek) 2 otázky.

      4.       Při distančním zkoušení studenti odpovídají na otázky bezprostředně po vylosování.

      Test v akademickém roce 2019/2020 nebude součástí zkoušky z patologické fyziologie

      V případě jakýchkoliv změn v termínu nebo čase zkoušení budou studenti informováni e-mailem. 

      Student, který chce být zkoušený distančně se musí zapsat na termín, ve kterém je umožněno distanční zkoušení a o svém úmyslu musí informovat Ústav nejpozději 48 hodin před zkouškou.

      Opatření děkana č. 5/2020, o zvláštních pravidlech pro konání ústních zkoušek a ústních částí státních zkoušek distanční formou

      https://www.lf1.cuni.cz/document/88297/5-20.pdf