Pracovní listy - environmentální výchova

Pracovní listy - environmentální výchova

autor Tereza Pecnová -
Počet odpovědí: 5

Seznam členů skupiny

Alžběta Bartošová, Tereza Drbohlavová, Radka Jančárová, Tereza Pecnová, Daniel Radovesnický

 Popis spolupráce

Naše skupina se rozhodla vytvořit pracovní listy, které se dají použít pro druhý stupeň základních škol. Shodli jsme se, že pracovní listy jsou dobře použitelné jak v době reálné přítomnosti na škole, tak při online výuce. Abychom měli více materiálu, tak jsme si dali za úkol, že každý člen vytvoří jeden pracovní list. Tím pádem se nám spolupracovalo velice dobře. Po vytvoření jsme si je vzájemně nasdíleli a případné nedostatky nebo nejasnosti společně doladili.

V odpovědi na Tereza Pecnová

Re: Pracovní listy - environmentální výchova

autor Lucie Barvová -
Pracovní listy se nám zdají dobře zpracované, shrnují to důležité, jen by na sebe mohly lépe navazovat. Za velmi zajímavé považujeme první pracovní list Efekt nadhledu, který je znám svým dopadem na společenskou změnu perspektivy na enviromentální témata.
Lucie Barvová, Ingrid Svobodová, Lucie Melicharová
V odpovědi na Tereza Pecnová

Re: Pracovní listy - environmentální výchova

autor Monika Buchtele -
Pracovní listy (soubor pracovních listů) moc pěkně zpracované. V pracovních listech nejsou pouze cvičení na fakta, ale i na vlastí názor/vlastní zkušenost, což velmi oceňuji. (skupina 5)
V odpovědi na Tereza Pecnová

Re: Pracovní listy - environmentální výchova

autor Iva Walterová -
Pracovní listy mi přijdou skvěle vypracovaný, jen dle mého názoru by na sebe mohly více navazovat. Zároveň mi, ale přijde dobré, že by se daly použít i jednotlivě. Líbí se mi i možnost zamyšlení, a vlastního vyjádření studenta. Odkazují na použitou literaturu.
V odpovědi na Tereza Pecnová

Re: Pracovní listy - environmentální výchova

autor Soňa Sejkorová -
Petra Przeczkova, Agnes Ernestova, Petra Krejčí, Jiřina Kazdová, Soňa Sejkorová
Pracovní list je velmi bohatý, rozmanitost témat umožní studium více tématických celků. Zaměřený na kognitivní složku, vlastní aktivu studenta.