Osnova témat

  • Úkoly

  • Vstupní test - nezapočítává se do výslednéh známky, je to jen pro vaši kontrolu, zda si pamatujete učivo z DTMK

    • Otevření testu bylo prodlouženo od 26.2. (10.00) do 27.2. (8.00)

  • Úvodní přednáška (1. přednáška se bude konat až 28. února)

  • Analýzy marketingového prostředí (6. a 13. březen)

  • Konkurence a její analýza (20. a 27. 3.)

  • Marketingové strategie (distribuční strategie, cenová strategie, produktová strategie, komunikační strategie) (3. a 10. 4)

  • Kulturní aspekty podle Hofstedeho (17. 4.)

    • Zadání 2. domácího úkolu


      Pracujte s prezentací na téma Kultura. Zde najdete teorii kulturních dimenzí Hofstedeho. Na posledním slidu je tabulka bodů pro ČR. Najeďte si na stránky Hofstedeho a doplňte do tabulky další sloupeček, který se bude týkat ČR v aktuálním roce. Pak proveďte srovnání aktuálních údajů s údaji, které jsou uvedeny u Hofstedeho hodnocení v 1: sloupci. Dále proveďte porovnání aktuálních údajů s údaji, které uvádí Světlík a pak s těmi,které uvádí autorský tým Navrátilová, Rašticová a Němeček.

      Na základě zjištěných údajů o ČR navrhněte, které apely (dle Hofstedeho teorie a teorie z prezentace), lze využít pro Čechy v reklamě nebo nějaké jiné komunikační akci. Zdůvodněte.

      Vkládejte v pdf do Moodlu do předpřipravené odevzdávárny.



  • Pozvánka na avizovaný seminář od České marketingové společnosti konaný dne 7.5.2024

    Zvýrazněno
  • SAMOSTUDIUM: Maloobchod a prodej; nákup a prodej (1.5.)

  • SAMOSTUDIUM: Služby (8.5.)

  • Zkoušky - vždy pište v termínu, na který jste přihlášeni