Aperçu des sections

  • učebnice

    Doporučená literatura:

    Howitt, D., & Cramer, D. (2014). Introduction to Statistics in Psychology (5th ed.). Harlow: Pearson Education Limited.

    Field, A. (2018). Discovering Statistics Using IBM SPSS Statistics (5 ed.). London: Sage. (nebo předchozí vydání)


  • Sylabus

  • 5.10.2023

  • 12.10.2023

  • 19.10.2023

  • 26.10.2023

  • 2.11

    • Terminé : mercredi 8 novembre 2023, 12:00
    • tento excel soubor obsahuje proměnnou vyhoření ( za rok 2014) a když si na něm zkusíte vypočítat jak by měl vypadat box-plot uvidíte o čem jsem dnes mluvila. Vypočítané Q1 - je menší než reálná minimální hodnota dat - takže spodní whisker upravíte dle reálné hodnoty. Q3 - je menší než reálná max hodnota dat takže whisker nakreslíte tak jak jste vypočítali a nad ním budou outliers - zkuste si to vypočítat , případně nechte vypočítat excel a uvidíte o čem jsem dnes mluvila 

  • 9.11

  • 16.11

    • příklady publikací kde jsou t-testy podívejte se jak můžou být popsány výsledky t-testů v literatuře 

    • Ouvert le : jeudi 16 novembre 2023, 00:00
  • 23.11

    • rozdělte se do 3 skupin 

      každá skupina si vybere jeden článek 

      připravte : 1 ppt slide kde popíšete o čem studie je a max 5 ppt slides kde popíšete a vysvětlíte výsledky vašeho článku 

    • Ouvert le : lundi 20 novembre 2023, 00:00
      À remettre : jeudi 23 novembre 2023, 11:00
  • 30.11

    • pozorně si přečtěte tento článek, 

      doporučuji - udělat si výpisky 

  • 7.12

  • 14.12

  • 21.12

    • proměnné jsem nechala v původní podobě tady je vysvětlení co každá z nich znamená 

    • ujistěte se, že na tyto otázky byste uměli odpovědět 
    • podoné tabulky/grafy můžete očekávat na závěrečné zkoušce 

  • závěrečný individuální projekt

    • Ouvert le : mercredi 15 novembre 2023, 00:00
      À remettre : jeudi 21 décembre 2023, 23:59

      závěrečný projekt

  • závěrečný skupinový projekt

    • Ouvert le : mercredi 15 novembre 2023, 00:00
      À remettre : jeudi 4 janvier 2024, 23:59
  • hodnocení prezentací