STRUKTURA KAPITOLY
Než rozhodnete strukturu kapitoly, definitivně se domluvte, jestli vytváříte obecný výukový materiál, nebo materiál, který bude víc zaměřen na komunikaci (konverzace, čtení, psaní).
Výstupem dnešního semináře musí být dohoda o struktuře kapitoly, tj. o tom, co každá kapitola bude obsahovat + v jakém pořadí půjdou tyto části za sebou.
Je třeba, abyste se domluvili, jaká bude metodika práce s kapitolou. Bude se podle kapitoly učit v lineárním pořadí? Nebo bude kapitola obsahovat sekce, mezi kterými budete přeskakovat? Toto je důležité rozhodnout kvůli metodickému principu výuky. (Např. Holá obvykle prezentuje text, ve kterém jsou obsaženy vyučované jevy. Štindl (Easy Czech) naopak nejdříve uvádí konverzace a ke gramatickým jevům se propracuje později.)
Vypracujte společný dokument, ve kterém bude pořadí částí kapitoly + jakou plní v metodickém materiálu funkci, jakou bude mít podobu (např. u slovníčku: podoba tabulky: abecední seznam, pouze v češtině, s uvedením základních gram. informací, příkladová věta, vysvětlení v simple Czech + v kahootu/jiné aplikaci procvičení slovíček zaměřené na význam, pravopis, zařazení do věty)
Rozhodněte, kdo bude zodpovědný za kterou část kapitoly. Toto by mělo být fixní.