|
Rešerše (komentovaná přednáška) |
slajdy obsahuji namluvený komantář, průvodný wordovský dokument naleznete níže |
|
Murad et al. New evidence pyramid |
rozšíření k "evidence pyramid" z přednášky |
|
Lilienfeld et al. - Encouraging students to think critically about psychotherapy |
Krátký text zdůvodňující potřebu kritického myšlení při hodnocení psychoterapeutických intervencí a popisující důvody, jež mohou vést k tomu, že ve skutečnosti neúčinná terapie je terapeutem a/nebo klienty vnímaná jako účinná. |
|
Vranka - Bariéry kritického myšlení v psychoterapii |
Text vychází z Lilienfeldovy koncepce, rozvádí ji a kombinuje s příklady heuristik a kognitivních zkreslení působících jako bariéry kritickoho myšlení. |
|
Debunking Handbook |
|
|
Westen, Novotny, Thompson (2004) The Empirical Status of Empirically Supported Psychotherapies |
|
|
Test your critical intuition |
|
|
Snæbjörnsdóttir 2010: The a priori nature of Fredrickson’s theory of emotions |
Bakalářská práce ilustruje konceptuální kritiku psychologické teorie. |
|
ZS 2024/25 |
Prezentace Rešeršní strategie |
|
|
Prezentace k REA metodologii |
|
|
Další zdroje |
Při zpracování literatury k vašemu projektu prosím postupujte podle kroků uvedených v Barends, E., Rousseau, D.M. & Briner, R.B. (Eds). (2020). CEBMa Guideline for Rapid Reviews in Management and Organizations, Version 2.0. Center for Evidence Based Management, Amsterdam. Available from www.cebma.org/guidelines/
Jako vzor závěrečné výzkumné zprávy můžete použít scientific summary z projektu Barends, E., Rousseau, D., Cioca, I. and Wrietak, E. (2023) High-performing teams: An evidence review. Scientific Summary. London: Chartered Institute of Personnel and Development. https://www.cipd.org/globalassets/media/knowledge/knowledge-hub/evidence-reviews/2023-pdfs/8388-high-performing-teams-scientific-summary-may23.pdf |
|
ZS 2021/22 |
Handouty |
|
|
Handout 1 |
|
|
Handout2 |
|
|
Handout3 |
|
|
Účinek terapeutického písemného sdílení v online prostoru na 30.11. |
|
|
Mirror Neurons na 30.11. |
|
|
Kritika konceptu altruismu na 30.11. |
|
|
Mindfulness a závislosti |
|
|
Psychedeliky asistovaná terapie |
|
|
ZS 2020/21 |
Harmonogram, seznam témat a prezentujících, dotazy |
|
|
Handouty |
|
|
ZS 2019/20 |
Harmonogram, seznam témat a prezentujících, dotazy |
|
|
Handouty |
|
|
ZS 2018/19 |
Seznam témat a prezentujících |
Zde se přihlaste na zvolený termín a uveďte název tématu a jména členů týmu. |
|
Gestalt terapie u PTSD |
|
|
Dotazník Wave Styles |
|
|
Metoda stanovování cílů u sportovců v individuálním sportu |
|
|
Hypnoterapie dle Miltona H. Ericksona |
|
|
Test hodin v diagnostice neurodegenerativních onemocnění |
|
|
Mindfulness u úzkostných pacientů |
|
|
Diagnostika behaviorálních spánkových poruch prostřednictvím dotazníku RBDSQ |
|
|
Hand test jako součást profesní diagnostiky |
|
|
Logoterapeutické přístupy u pacientů s rakovinou |
|
|
Využití self-talku pro zlepšení sportovního výkonu |
|
|
Implicit-association test |
|
|
Využití anatomických panenek při práci se zneužívanými dětmi |
|
|
Terapeutické využití psilocybinu při léčbě depresivních poruch |
|
|
EEG biofeedback u lidi s poruchou pozornosti |
|
|
Rorschachova metoda v přijímacím řízení |
|
|
Bene Anthony Family Relations Test |
|
|
Motivační rozhovory u kuřáků |
|
|
Využití virtuální reality v psychoterapii |
|
|
Účinnost intervenční metody O.T.A. u klientů s PAS v mladším školním věku |
|
|
Interpersonální psychoterapie pro léčbu deprese |
|
|
Využití KBT v léčbě obezity |
|
|
Využití KBT v lečbě sexuálních delikventů |
|
|
ZS 2017/18 |
Seznam témat a prezentujících |
Zde se přihlaste na zvolený termín a uveďte název tématu a jména členů týmu. |
|
Froncová, Kosík – Power Posing |
|
|
ZS 2016/17 |
Seznam témat a prezentujících |
Zde se přihlaste na zvolený termín a uveďte název tématu a jména členů týmu. |
|
Šťastná, Langrová – Orientační test školní zralosti |
|
|
Vožechová, Doležalová – Zohledňování klientových preferencí v terapii |
|
|
Heissler, Langford – Terapie smíchem |
|
|
Rissová, Týnovská, Kalous – Test silných stránek (SCIO) |
|
|
Miškovský – Keirseyův test temperamentu |
|
|
Tupá, Kortusová – NLP |
|
|
Kubešková, Šinkner – Programy pro pachatele domácího násilí |
|
|
Loskotová, Khánská – Barvy života |
|
|
Pour, Lukáš – Pesso Boyden psychomotorická terapie (PBSP) |
|
|
Letnický, Vostřelová – Efektivita využitia mimoriadnych stavov vedomia v psychoterapii |
|
|
Takáčová, Karbanová, Stieranka – Motivační rozhovor/terapie |
|
|
Kafková – Psychodynamická terapie v léčbě závislostí |
|
|
Soldátová, Baranyaiová – MEQ - Dotazník ranních a večerních typů |
|
|
Brousilová, Střádalová – LEGO Serious Play |
|
|
Fričová, Trefná – Krizová intervence u obětí nehod |
|
|
Frollová, Matušková, Bechyňová – Sociomapování |
|
|
Bouberlová, Rynešová – Hipoterapie |
|
|
Plachý – Interpretativní fenomenologická analýza |
|
|
Zvěřinová, Žalmanová – Elektrokonvulzivní terapie |
|
|
Šmitáková, Beníčková – Expresivní arteterapie |
|
|
Šmitáková, Beníčková – Expresivní arteterapie |
|
|
Chýle, Přibilová, Janíková – Compassion Training, Compassion-Based Therapy |
|
|
Navrátilová – ROR |
|
|
Štěrbová, Kukulová, Miková – Tři dobré věci |
|
|
Javůrek, Filatova – Paradoxní intence |
|
|
Lukáčová - Test kresby lidské postavy |
|
|
ZS 2015/16 |
Ivo Toman - Monika Červinková, Alena Zelinová |
|
|
Mindfulness - Martina Denemarková, Sára Freimannová |
|
|
Komplexní dotazník osobnosti CSMI - Marika Řežábková, Lucie Šetková |
|
|
Kineziologie metoda One Brain - Klára Záplatová, Veronika Župová |
|
|
Metoda RUŠ - Petra Nulíčková, Hana Micková |
|
|
Test stromu - Karel Straka, Jakub Zámečník |
|
|
Tanečně-pohybová terpaie - Karolína Šindelářová, Denisa Mouchová |
|
|
Holotropní dýchání - Adéla Boubelová, Dominika Štěchová |
|
|
Terapie pevným objetím - Barbora Doležalová, Barbora Nebáznivá |
|
|
Imaginace - Markéta Čihařová, Martin Macháček |
|
|
Muzikoterapie - Veronika Jirásková, Helena Vargová |
|
|
Belbinův test týmových rolí - Tereza Čápová, Alžběta Knorková |
|
|
BDI-II - Sára Urbančíková, Lucie Domkářová |
|
|
Bachova květová terapie - Zuzana Pacholíková, Alžběta Kolková |
|
|
HappyNeuron - Kateřina Holeyšovská, Tereza Zahradníková |
|
|
Testy NART a CRT - Adéla Plechatá, Tereza Pokorná, Veronika Hronová |
|
|
Rekonektivní léčení - Christovová, Kubásková |
|
|
EMDR - Ivana Goláňová |
|
|
Meditace - Jitka Vecánová, Andrea Kučerová |
|
|
Test ruky - Pavlína Honsová, Kateřina Vavrošová |
|
|
Rodinné konstelace - Emilie Jilemnická, Anežka Matějů, Monika Kašparová |
|
|
Terapie kvantového doteku matrixu - Zdeňka Řezníčková, Tomáš Slezák |
|
|
Čmolík - Neurorestart - Jana Augustinová, Kristina Bortlíková, Katarína Tomašovičová |
|
|
Canisterapie - Sandra Tomečková, Monica Tesařová |
|
|
ZS 2014/15 |
Neurolingvistické programování - Filip Kadlec a Marie Bendová |
|
|
Kineziologie - Lucia Poláková a Vladěna Jaremová |
|
|
Son-rise program - Cyril Kunšta, Jitka Mejstříková a Eva Pražáková |
|
|
Terapie RUŠ - Klára Benešová a Karel Malimánek |
|
|
Kalina - Martin Tušl a Klára Lesse |
odkaz na video k prezentaci - |
|
Reminiscenční terapie - Karolína Horáková a Anna Šujanová |
|
|
Open Dialogue - Zuzana Kalousová a Vlaďka Šnoblová |
|
|
Terapie ETF - Markéta Jasovská a Soňa Lávičková |
|
|
EMDR - Andrea Šíchová a Michaela Kasalická |
|
|
Bioenergetika - Michaela Klinderová a Hana Bergerová |
|
|
Poslechový program Tomatis - Tereza Crhová a Elizabeth Krejčová |
|
|
Terapie tmou - Igor Kytka a Bára Pešková |
|
|
Terapie něhou - Hana Bendová a Kateřina Vávrová |
|
|
Hlubinná abreaktivní terapie - Lucie Řádková a Tereza Stárková |
|
|
Holotropní dýchání - Martina Franzová a Michaela Krátká |
|
|
Fototerapie - Tereza Němcová a Veronika Matějková |
|
|
Konverzní terapie - Kateřina Felcmanová a Kateřina Čížková |
|
|
Terapie pevným objetím - Michaela Vlasáková a René Benda |
|
|
Cesta (The Journey) - Hana Konečná a Kateřina Papoušková |
|