Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou

Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou

autor Nikol Vajdíková -
Počet odpovědí: 4

Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou - snaha o konstruktivistické pojetí chyby, důležitost a přínos zpětné vazby, chyba jako příležitost k učení.

V odpovědi na Nikol Vajdíková

Re: Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou

autor Lucie Prokšová -
Milá Nikol,

výzkum, který sis vybrala z odborného časopisu Studia pedagogica, se zaměřuje na velmi zajímavé a přínosné téma. Zpracování úkolu je velmi kvalitní, splňuje všechna zadaná kritéria. Text je odborný a vyšel v roce 2022, splňuje tedy podmínku, že není straší než 10 let. Všechny otázky jsi zodpověděla stručně a jasně. Hlavní nálezy obsahují pouze důležité informace a jsou přehledně vystižené. Dodržela jsi i počet znaků.
Oceňuji výběr tématu a shrnutí nových podnětů k zamyšlení. Zjistila jsem, že nález, který říká, že "Učitelé častěji věnují více pozornosti chybám žákům, kteří jsou aktivnější a komunikativnější, naopak u skupiny pasivnějších žáků je preferovaná pouhá oprava" mohu sledovat i u sebe a zkusím se na tento aspekt ve své výuce více zaměřit.
Děkuji za seznámení s tímto tématem.
Lucie Prokšová
V odpovědi na Nikol Vajdíková

Re: Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou

autor Martina Zindulková -
Milá Nikol,
vybrala sis zajímavý výzkum z odborného časopisu Studia Paedagogica, který splňuje podmínku odborného textu a není starší víc jak 10 let. Oceňuji výběr tématu a také, že máš správně uvedenou citaci, odkaz funguje. Zodpověděla jsi srozumitelně všechny požadované otázky. Možná jsi také bojovala s délkou textu, jako já. Myslím, že požadovaný limit 3.500 znaků si o něco překročila. :-)
S pozdravem
Martina
V odpovědi na Nikol Vajdíková

Re: Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou

autor Dominik Šimek -
Milá Nikol,
vybrala sis velmi zajímavý článek, který podle mého řeší velmi aktuální téma, oceňuji tedy výběr tématu. Práce je logicky rozčleněna, tak aby byly zodpovězeny všechny požadované otázky. Oceňuji také rozsáhlejší představení hlavních nálezů.

Měj se hezky.
Dominik
V odpovědi na Nikol Vajdíková

Re: Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou

autor Marina Vavroňová -
Milá Nikol,

pracuješ s článkem z odborného časopisu Studia pedagogica. Splnila jsi všechna kritéria pro zpracování úkolu. Odkaz je funkční. Téma je aktuální a nosné. Nálezy jsou přehledně popsané a dovedu si představit jejich využití ve vlastní praxi.
Děkuji ti za nabídku tohoto článku.

Marina