UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE

UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE

autor Barbora Hulanová -
Počet odpovědí: 3
Dobrý den, 
vkládám vypracovaný úkol. 
S pozdravem, Hulanová Barbora
V odpovědi na Barbora Hulanová

Re: UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE

autor Veronika Špitálská -
Milá Báro,

bohužel není vidět vložený příspěvek. Zkus ho přiložit znovu a zkontroluj si, zda se nahrál.

Veronika
V odpovědi na Barbora Hulanová

Re: UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE

autor Hana Urbanová -
Milá Baru,
úkol máš kvalitně zpracovaný, odpovídá zadaným kritériím. Metody sběru dat jsou rozličné, je velmi přínosné, že se nejedná pouze o dotazníkové šetření. Výzkum ukazuje, jak neskutečně komplexní téma školního ne/úspěchu je. Proto i zkoumaní učitelé nevykázali jednotnost. Podle mého názoru by tento výzkum mohl podpořit myšlenku, že známky míru úspěšnosti neurčují a nemusí vždy souviset jen s rozumovými schopnostmi žáka. Z výsledků šetření je zřejmé, že zúčastnění učitelé to vnímají.