Dobrý den,
vkládám vypracovaný úkol.
S pozdravem, Hulanová Barbora
UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE
autor Barbora Hulanová -
Počet odpovědí: 3
V odpovědi na Barbora Hulanová
Re: UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE
autor Veronika Špitálská -
Milá Báro,
bohužel není vidět vložený příspěvek. Zkus ho přiložit znovu a zkontroluj si, zda se nahrál.
Veronika
bohužel není vidět vložený příspěvek. Zkus ho přiložit znovu a zkontroluj si, zda se nahrál.
Veronika
V odpovědi na Veronika Špitálská
Re: UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE
autor Barbora Hulanová -
Milá Verčo, děkuji za upozornění, snad by měl být příspěvek již vidět.
V odpovědi na Barbora Hulanová
Re: UČITELSKÝ POHLED NA ŠKOLNÍ NE/ÚSPĚŠNOST NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY: POTŘEBA NOVÉ DEFINICE
autor Hana Urbanová -
Milá Baru,
úkol máš kvalitně zpracovaný, odpovídá zadaným kritériím. Metody sběru dat jsou rozličné, je velmi přínosné, že se nejedná pouze o dotazníkové šetření. Výzkum ukazuje, jak neskutečně komplexní téma školního ne/úspěchu je. Proto i zkoumaní učitelé nevykázali jednotnost. Podle mého názoru by tento výzkum mohl podpořit myšlenku, že známky míru úspěšnosti neurčují a nemusí vždy souviset jen s rozumovými schopnostmi žáka. Z výsledků šetření je zřejmé, že zúčastnění učitelé to vnímají.
úkol máš kvalitně zpracovaný, odpovídá zadaným kritériím. Metody sběru dat jsou rozličné, je velmi přínosné, že se nejedná pouze o dotazníkové šetření. Výzkum ukazuje, jak neskutečně komplexní téma školního ne/úspěchu je. Proto i zkoumaní učitelé nevykázali jednotnost. Podle mého názoru by tento výzkum mohl podpořit myšlenku, že známky míru úspěšnosti neurčují a nemusí vždy souviset jen s rozumovými schopnostmi žáka. Z výsledků šetření je zřejmé, že zúčastnění učitelé to vnímají.