Výzkum klimatu učitelského sboru: potenciál smíšené metodologie
Výzkum klimatu učitelského sboru: potenciál smíšené metodologie
autor Eliška Koberová -
Počet odpovědí: 3
V odpovědi na Eliška Koberová
Re: Výzkum klimatu učitelského sboru: potenciál smíšené metodologie
autor Anna Rýdlová -
Milá Eliško,
tento výzkum mi přijde velice zajímavý. Nebylo pro mě ani překvapení zjištění, že školy se schopným ředitelem/ředitelkou se vyznačují vzájemnou důvěrou, profesionálním sdílením, shodou profesních přesvědčení a především v kvalitním způsobu vedení a řízení dané školy. Zajímalo by mě, jak by dopadl tento výzkum u nás. Je něco, co sis díky tomuto úkolu uvědomila? Krásné Velikonoční Pondělí A.R.
tento výzkum mi přijde velice zajímavý. Nebylo pro mě ani překvapení zjištění, že školy se schopným ředitelem/ředitelkou se vyznačují vzájemnou důvěrou, profesionálním sdílením, shodou profesních přesvědčení a především v kvalitním způsobu vedení a řízení dané školy. Zajímalo by mě, jak by dopadl tento výzkum u nás. Je něco, co sis díky tomuto úkolu uvědomila? Krásné Velikonoční Pondělí A.R.
V odpovědi na Eliška Koberová
Re: Výzkum klimatu učitelského sboru: potenciál smíšené metodologie
autor Anna Fialová -
Milá Eliško,
tebou vybraný výzkum byl publikován v recenzovaném časopise v roce 2021, což splňuje kritérium jeho stáří do deseti let. Je odborným výzkumným textem. V citaci se lišíme v tom, že neuvádíš tečky za autorem (rokem vydání) a názvem výzkumu. Uvedený odkaz je funkční. V rešerši se držíš zadaných kritérií a dělíš ji na tři části (cíl výzkumu + výzkumnou otázku, metodu sběru dat + účastníky výzkumu a hlavní nálezy), které popisuješ. Vše je splněno podle zadání.
Děkuji za inspirativní text,
Anička
tebou vybraný výzkum byl publikován v recenzovaném časopise v roce 2021, což splňuje kritérium jeho stáří do deseti let. Je odborným výzkumným textem. V citaci se lišíme v tom, že neuvádíš tečky za autorem (rokem vydání) a názvem výzkumu. Uvedený odkaz je funkční. V rešerši se držíš zadaných kritérií a dělíš ji na tři části (cíl výzkumu + výzkumnou otázku, metodu sběru dat + účastníky výzkumu a hlavní nálezy), které popisuješ. Vše je splněno podle zadání.
Děkuji za inspirativní text,
Anička
V odpovědi na Eliška Koberová
Re: Výzkum klimatu učitelského sboru: potenciál smíšené metodologie
autor Marina Vavroňová -
Milá Eliško,
tvůj příspěvek mne oslovil jako první a se zájmem jsem ho pročetla. Je patrné, že i přes relativně obdobné podmínky práce základních škol je klima učitelských sborů ve zkoumaných školách odlišné. Překvapilo mne, jak moc velký vliv má způsob řízení a vedení lidí a že zcela klíčová je role ředitele. Ne všechny školy mají štěstí na schopného ředitele. Píšeš, že sbory se schopným ředitelem se vyznačují vzájemnou důvěrou, profesionálním sdílením, shodou profesních přesvědčení. Přála bych si, aby se toto dařilo co nejvíce školám.
Marina