Environmentální psychologie - metodická minipříručka

Environmentální psychologie - metodická minipříručka

autor Petra Przeczkova -
Počet odpovědí: 3

Téma environmentální psychologie jsme ve skupině zpracovaly do malého návodu, jak s tímto tématem pracovat u  různých věkových skupin dětí a dospívajících. Popsaly jsme věkové kategorie a  přidaly k nim aktivity, které by se daly případně použít:

Environmentální psychologie - metodická minipříručka

Cílová skupina: studenti VŠ, učitelé

Vypracovaly: Barvová, Krejčí, Przeczková, Zubová

Práci jsme si rozdělily a spolupracovalo se nám dobře. 

Prvotní kontakt probíhal přes messenger. Daly jsme si termín, do kdy si pročteme materiály v moodlu a poté jsme si sdílely nápady. Poté jsme se sešly přes google meet. Ujasnily si téma, zpracování, rozdělily úkoly. Každá z nás měla k prezentaci přístup a mohla dopisovat další náměty. 

(Dodatečně upravil/-a: Lucie Barvová; čas vložení původního příspěvku: Pátek, 14. květen 2021, 12.39)

V odpovědi na Petra Przeczkova

Re: Environmentální psychologie - metodická minipříručka

autor Michaela Zárubová -
Ve skupině číslo 6 jsme ocenily stavbu příručky, která je velmi široce použitelná, a to již od předškolního věku.
Je zde velmi zajímavá nabídka aktivit.
Pro aktuální potřeby jsou zde též témata, která jsme probírali v rámci výuky ASP a které si potřebujeme osvojit.
V odpovědi na Petra Przeczkova

Re: Environmentální psychologie - metodická minipříručka

autor Lucie Melicharová -
Velmi hezké zpracování, které propojuje poznatky o environmentální psychologii napříč stupni vzdělávání. Každý učitel by tuto příručku určitě využil ve výuce, neboť je v ní vše shrnuté. Ingrid Svobodová, Daniel Radovesnický, Lucie Melicharová
V odpovědi na Petra Przeczkova

Re: Environmentální psychologie - metodická minipříručka

autor Soňa Sejkorová -
Petra Przeczkova, Agnes Ernestova, Petra Krejčí, Jiřina Kazdová, Soňa Sejkorová
Příručka nabízí rozdělení aktivit dle jednotlivých vývojových stádií dítěte. Díky tomu jsou aktivity pro žáky lákavé a mají možnost k zamyšlení se nad přírodou, rozvoj motivace ke vztahu k přírodě. Velmi praktické, využitelné pro učitele.