skupinová práce - environmentální problémy

skupinová práce - environmentální problémy

autor Agnes Ernestová -
Počet odpovědí: 4

skupina: Karolína Jarošová, Agnes Ernestová

Pro tento dílčí úkol jsme si vybraly nástroj Padlet a to z toho důvodu, že se nám zdál uživatelsky příjemný, intuitivní a je pro žáky interaktivní, což zvyšuje jeho popularitu. Padlet jsme vybraly i z důvodu současné situace, kdy je snadno využitelný k jednoduchému sdílení myšlenek a celé práce mezi žáky. Jedná se tedy o sdílenou nástěnku pro celou třídu, kdy žáci na vypracování daných úkolů pracují samostatně a to kdykoliv v průběhu dne.

Pro naši nástěnku jsou cílovou skupinou žáci druhého stupně (spíše 8. a 9. ročník) ZŠ.

Ve skupině jsme komunikovaly přes platformu Teams. Sešly jsme se dohromady 3x. Nejprve jsme se dohodly na tématu a celkové organizaci, vybraly jsme společně nástroj, který použijeme a rozdělily jsme si úkoly. Na druhém setkání už jsme pracovaly s konkrétními informacemi a zdroji a na posledním setkání jsme si vše odsouhlasily a doladily tvorbu nástěnky. Spolupracovalo se nám velmi dobře.

Odkaz: https://padlet.com/agnese13/9cpj3vvheuxpc2hp

V odpovědi na Agnes Ernestová

Re: skupinová práce - environmentální problémy

autor Nikola Maršíčková -
Nástěnka se mi velice líbila, přijde mi dobře využitelná při online výuce. Odkazy na různé články a videa je určitě skvělý nápad, kdy žáci mohou i sami poté hledat další články či videa týkající se těchto problémů
V odpovědi na Agnes Ernestová

Re: skupinová práce - environmentální problémy

autor Soňa Sejkorová -
Petra Przeczkova, Agnes Ernestova, Petra Krejčí, Jiřina Kazdová, Soňa Sejkorová
Nástěnka je velmi pěkně zpracovaná. Umožňuje studentům zamyslet se prostřednictvím více aktivit. Prostor pro reflexi a zamyšlením se nad tématem, kde je východiskem tvorba si vlastního názoru na aktuální problémy.