Nástěnka - parkoviště úkolů

Nástěnka - parkoviště úkolů

autor Veronika Pokorná -
Počet odpovědí: 2

Zpracoval:

Drdáková Veronika, Pokorná Veronika

Rozdělené práce:

Pokorná – výběr tématu, navržení obsahu, navržení a zpracování 8 úkolů

Drdáková – úprava obsahu, navržení a zpracování 4 úkolů, grafické zapracování do Padletu + přidání obrázků

Popis:

Parkoviště enviromentálních úkolů

Princip výukového materiálu: v průběhu jakékoli hodiny, když se narazí na nějakou enviromentální otázku, tak ji učitel zapracuje do úkolu a zapíše na nástěnku ve třídě. Žáci si ve dvojici podle zájmu úkoly postupně rozeberou a zpracují. Poté vybraný úkol odprezentují a ostatní žáci je ohodnotí. Tento materiál se tak vytváří naprosto přirozeně a sami žáci ho vytváří. Jako přidaná hodnota je rozměr vrstevnického učení a hodnocení. Třídní učitel pak na konci pololetí zhodnotí a udělí plusové, aktivní body (pochvalu nebo o cenu). Určí se dvojice, která má nástěnku na starosti (zapisování úkolů, úprava atd…).

Odkaz na nástěnku:

https://padlet.com/drdakova/h1a01f2n4lzx0688?fbclid=IwAR0ZGPcy3mAh73hm6o_nMnOl0ASRshgF4eygtmDm4wPrTYVgZa9pdYc8fqQ

 

V odpovědi na Veronika Pokorná

Re: Nástěnka - parkoviště úkolů

autor Štěpánka Špačková -
Projekt je skvěle zpracovaný. Nenásilnou a srozumitelnou formou nabídnutá témata k zamyšlení a ke zpracování studenty. Líbí se nám, že projekt je na delší dobu a umožňuje každému se zaměřit na to co ho zajímá. Informace si studenti předávají mezi sebou a nejsou nabízeny pouze od pedagoga. Vrstevnické učení je velmi efektivní. Grafické zpracování je výborné.
 
skupina č.2
V odpovědi na Veronika Pokorná

Re: Nástěnka - parkoviště úkolů

autor Květa Soukalová -
Hodnocení za skupinu číslo 6.
Velmi pěkné zpracování úkolu. Nástěnka je velmi inspirativní a nenásilným způsobem jsou studenti celoročně zapojeni do tématu environmentální výchovy.