Enviromentální a proenviromentální psychologie - nástěnka

Enviromentální a proenviromentální psychologie - nástěnka

autor Ladislava Dresslerová -
Počet odpovědí: 4

Skupinu tvořily: Marie Kučerová Císlerová, Marcela Kumpanová, Ladislava Dresslerová

Cílová skupina: studenti SŠ/VŠ                                                

Zvolily jsme si formu interaktivní nástěnky v aplikaci Padlet, která je pro žáky a studenty této cílové skupiny vzhledem k jejich věku a momentální situaci spojené s pandemií Covid - 19 přínosnější a zajímavější. Může být využita jako didaktický materiál pro samostudium dané problematiky, nebo jako sdílená nástěnka pro celou třídu, do které mohou  žáci, nebo studenti vkládat své postřehy, odkazy, videa, obrázky, které jim přijdou k dané problematice vhodné a zajímavé. Při vyzkoušení této nástěnky na online výuce jsme zjistily, že díky tomuto programu (Padlet) jsme žáky oslovili a zaujali. Aplikace je velmi intuitivní a umožňuje jednotlivé odkazy a příspěvky navzájem propojovat jako myšlenkové mapy.

 

Nástěnku v Padletu jsme vytvářely všechny společně. Do Moodlu nahrála Ladislava Dresslerová za všechny dohromady. Spolupráce na tomto úkolu nám vyhovovala, protože jsme pracovaly ve sdíleném prostředí a každá z nás přinesla své návrhy a odkazy.

Odkaz na interaktivní nástěnku:

Plast kolem nás (padlet.com)

V odpovědi na Ladislava Dresslerová

Re: Enviromentální a proenviromentální psychologie - nástěnka

autor Lucie Wagnerová -
Takto zpracovaný výukový materiál pro žáky je velmi přehledný, dá se v něm dobře orientovat. Žáci si mohou ověřit i své znalosti.
V odpovědi na Ladislava Dresslerová

Re: Enviromentální a proenviromentální psychologie - nástěnka

autor Marek Novák -
Nástěnka je velmi zajímavá, zajímavě řešená a interaktivní. Barevně vhodně řešená. Cíleně zvolené téma. Padlet je vhodná aplikace, která dokáže dobře žáky zaujmout.
V odpovědi na Ladislava Dresslerová

Re: Enviromentální a proenviromentální psychologie - nástěnka

autor Vladimíra Příhodová -
Velice hezky zpracované, zaujalo mě, že spolupracovali i pedagogové. Motivující pro žáky, zamyšlení na vztahem k přírodě. Zpracované i jako mezipředmětové vztahy.