Kroužek zábavných her a logiky

Kroužek zábavných her a logiky

autor Markéta Suchá -
Počet odpovědí: 1

Aktuálně řeším dilema ohledně kroužku. Díky distanční výuce jsme s kolegyní přešli i v něm na tuto formu. S dětmi sme hrály pexesa, piškvorky, dělaly pokusy založené na fyzice. Děti to z počátku celkem bavilo, ale poslední dobou je toho na ně opravdu příliš a z počtu 5 dětí se nám stane, že přijde 1 či 2. Hodně se to zhoršilo v posledních 14 dnech s příchodem rotační výuky kdy 3 a 5 třídy mají školu jindy než 4. Ve škole zatím není možné děti do kroužku vzít. Teď se rozhoduji zda vzít děti ze 3 ročníku a fungovat u nich jako vychovatelka v družině, protože ani ta se nesmí měnit a dělat tedy hry se všemi 3 a vypustit zbylé děti, nebo dál pokračovat v té distanční né moc aktivní formě. Věřím, že nejsem jediná s tímto problémem a ráda bych slyšela váš názor. Děkuji

V odpovědi na Markéta Suchá

Re: Kroužek zábavných her a logiky

autor Lenka Zlatníková -
Pěkný den,
taky mám zkušenost s tím, že děti, které tráví celé dopoledne u PC už nemají chuť sedět u PC další hodinu odpoledne, byť v rámci kroužku, který jim nabízí zábavnou aktivitu. Zkusila bych třeba takovou formu, že se potkáme jednou za 14 dní a mezitím budou děti plnit nějaký samostatný nenáročný úkol. SPlnění toho úkolu pak mohou prezentovat v rámci té setkávací hodiny. Tedy příklad - úkol bude: natočte realizaci nějakého pokusu. Na setkávací schůzce si pak děti videa navzájem promítnou a budou o nich diskutovat.
POkud by se ani to nechytlo, začala bych vést kroužek prezenčně (pro omezenou skupinu) a dětem, které se ho nemohou zúčastnit bych nabídla plnění nějakých úkolů, s tím, že se pak výsledky budou nějakou formou prezentovat, aby práce dětí jen tak nevyšuměla.