Environmentální a proenvironmentální psychologie

Environmentální a proenvironmentální psychologie

autor Lukáš Rejka -
Počet odpovědí: 0

Skupinou studentů vytvořivších prezentaci a pracovní list jsou Lukáš Rejka, Marek Šnajdr, Mikuláš Forman, Lukáš Svoboda, Pavel Prokůpek.

Cílovou skupinou jsou žáci 7.-8. tříd.

Komunikovali jsme přes aplikaci messenger. Na první schůzce jsme se domluvili o rozdělení úkolů. Určili jsme si, že já (Lukáš Rejka), Marek Šnajdr a Pavel Prokůpek budeme pracovat na prezentaci a Mikuláš Forman a Lukáš Svoboda se zaměří na pracovní list. Nejdříve jsme vytvořili prezentaci, kdy jsme si v této menší skupince volali a probírali, co by se tam podle nás pro žáky tohoto věku hodilo. Následně jsme prezentaci představili Lukášovi a Mikulášovi, kteří k tomu vypracovali pracovní list. Po té, co Lukáš a Mikuláš zpracovali pracovaní list, nám ho poslali a společně jsme pomocí video hovoru znovu prodiskutovali nějaký čas nad prezentací a pracovní listem, zda tam náhodou není něco k opravě nebo k dodělání.

Spolupráce pro nás byla naprosto bezproblémová, video hovory přes messenger probíhaly bez problému, žádné výpadky sítě nebo konflikty při zpracování zadání nenastaly.

Právě zpracování tématu tímto způsobem jsme zvolili, protože při distanční výuce se, z našeho pohledu, nejvíce pracuje s prezentacemi a pracovním listem. Prezentace je přímo využitelná v hodině a je vytvořena tak, aby se co nejvíce žáků mohlo zapojit do diskuze, která je pro nás jako učitele (celou skupinu) v distanční výuce žádoucí. Pracovní list je vytvořen pro žáky, aby ho mohli vyplnit do příští hodiny z poznatků (informací) z prezentace.