Třídnická hodina

Třídnická hodina

autor Jana Hodačová -
Počet odpovědí: 8

Při distanční výuce svých dětí pozoruji, že mají potřebu popovídat si se spolužáky. Bohužel na to v hodinách není prostor. Bylo by dobré, kdyby děti měli alespoň jednou týdně třídnickou hodinu, kde by si mohly spolu popovídat a podělit se se svými zážitky. Kontakt mezi spolužáky dětem moc chybí. Fungují takové hodiny na jiných školách?

V odpovědi na Jana Hodačová

Re: Třídnická hodina

autor Lucie Robová -
Dobrý den,
nikdy jsem se třídnické hodiny nezúčastnila osobně, protože nejsem třídní učitel. Ale vím, že u nás na škole tyto hodiny probíhají. Máte pravdu, že dětem chybí vzájemný kontakt. Možná i možnost si popovídat mezi sebou. My si takto poddáme chvilku před začátkem, nebo na konci hodiny. Ale je to pouze zlomek toho co by děti opravdu potřebovaly.
V odpovědi na Jana Hodačová

Re: Třídnická hodina

autor Kateřina Jelínková -
Dobrý den, také se často setkávám s tím, že si žáci chtějí popovídat a vzájemný kontakt jim chybí. Sami to vyřešili tím, že i po výuce někteří zůstávají připojení a vzájemně se baví i bez přítomnosti paní učitelky. Ovšem třídnická hodina mi nepřijde jako vůbec špatný nápad. Myslím si, že všichni budou mít rádi týdně o hodinu více, kdy budou mít možnost se všichni do konverzace zapojit a vy budete mít možnost i vést ji nějakým potřebným směrem. :)
V odpovědi na Jana Hodačová

Re: Třídnická hodina

autor Alena Franková -
Sama nemám zkušenost, ale na instagramu už jsem narazila nejmíň na dvě prvostupňové paní učitelky, co si s dětmi jednou za čas uspořádají pyžamovou párty s povídáním a následným čtením pohádky – a přihlašuje se jim na tyhle videohovory většina třídy.
V odpovědi na Jana Hodačová

Re: Třídnická hodina

autor Jana Fančíková -
Dobrý den,