Myslím si, že z metody od pana prof. Hejného nám mohou ZSV obohatit o naučení se lepších argumentací, sebevyjádření nebo prosazení svého názoru. Prof. Hejný může inspirovat vyučující ZSV k tomu, aby studentům/žákům zadávali takové úlohy, které budou rozvíjet jejich názory, které ale dokážou vysvětlit ostatním a budou je umět prosadit, půjdou s nimi i proti davu - proti většině názorů ve skupině. Nebudou se bát, i když jejich názor/ řešení bude ojedinělé nebude zapadat do klasického systému.
Z rozhovoru jsem viděla pár stejných věcí/názorů na interakci mezi matematikou a společenskými vědami. Nejdůležitější věcí by mohlo být, že jak v matematice tak společen. vědách se snažíme o vyřešení nějakého problému ať už sociálního nebo matematického. Hledáme vhodné řešení. V některých úlohách (např. v rovnicích) nám mohou vyjít např. dva výsledky, což připodobňuji společenským problémům, na které mnohdy řešení ani nemáme.