Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Department of Social Sciences and Philosophy
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy - Základy společenských věd
Didaktika ZSV
Kantořina a smysl - mezioborové (transdidaktické) průniky
Kantořina a smysl - mezioborové (transdidaktické) průniky
Section outline
◄
Odevzdání finálního výstupu
►
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
Select activity K zamyšlení - Rozhovor s prof. Milanem Hejným
K zamyšlení - Rozhovor s prof. Milanem Hejným
URL
Select activity Úkol 1 - Čím může prof. Hejný inspirovat vyučující SV (ke 2. setkání)
Úkol 1 - Čím může prof. Hejný inspirovat vyučující SV (ke 2. setkání)
Forum
◄
Odevzdání finálního výstupu
Jump to...
Main course page
K mudlovské (moodlové) opoře předmětu
Odevzdání finálního výstupu
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
Sebezkušenostní dimnenze oborové didaktiky
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
Specifika oborové společenskovědní didaktiky
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia
Kurikulum a jeho dokumenty (Rozumíme tomu, co sami vymýšlíme?)
Základní problémy začínajícího učitele - před praxí
Vybraná témata - před praxí
Reflektivní semináře a reflexe praxe
SZZK a příprava na ně
Společenství (teorie) a praxe - síťování akademiků, pedagogů a studentů
Peer-to-peer podpora, intervize a supervize v pedagogice
Autevaluce studenta didaktického semináře
►
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?