Mým osobním názorem je, že nadprůměrný žák by u řešení téhle úlohy hledal co nejsnadnější a nejrychlejší řešení. Po prohlídce šestiúhleníků by zjistil, že rozmístění hodnot není podrobeno nějakému vnitřnímu řádu. A proto by usoudil, že řešení úlohy bude pouze mechanické. Bude také vyžadovat nějaký způsob zápisu již prošlých řešení a to patrně nebude kritérium, které by nadprůměrného žáka lákalo - vzhledem k předchozí diskuzi o neoblibě psaného textu a zápisu řešení. Přesto by pro nadprůměrného žáka měla asi úloha své kouzlo, pokud by měl soupeře, nebo by měl na hledání řešení limit.
Myslím také, že by se nadprůměrný žák velmi rychle vypořádal s uzavřenými křižovatkami. Velmi rychle by nahlédl, že některé části silnic jsou pro jeho potřeby uzavřené a že s nimi nemusí počítat. Rozhodl by také velmi rychle, která z největších čísel bude moci využít a která jsou pro něj nepoužitelná.
Úlohu a) by tedy vyřešil poměrně rychle s tím, že se bude snažit využít co největší počet čísel. Problém podle mého názoru přijde u úlohy b, kde nejsem přesvědčen o tom, že ho bude lákat hledání všech řešení. Sice v úloze platí určité pravidla, ale jedná se v podstatě o mechanická řešení. Řekl bych, že ho bude lákat pouze řešení nejvyšší a nejnižší. Nejvyšší řešení ale už má hotové z úlohy a. Skutečnou výzvou tedy bude nejnižší hodnota trasy.
Úloha c je zajímavá v tom, že vede k zamyšlení, jak vyloučit možnost lichého počtu spojnic v hledání cesty. Po uvědomění stavebních kamenů - šestiúhelník. A umístění neprůjezdných křižovatek, bude jasnější, že cesta není možná.
d) Úlohu d jistě nadprůměrný žák vyřeší rychle a zhodnotí, že větší část pole nebude potřebovat. Nejzajímavější podle mého názoru pak nadprůměrnému žáku přijde cesta s hodnotou 35 a 38. Řešení s hodnotu 21 pro nadprůměrného žáka bude nezajímavé, protože přeci musel cíl jednou obkroužit. Myslím, že ho takové řešení bude vnitřně rozrušovat.