Aktivity

Aktivity

autor Dorota Šišková -
Počet odpovědí: 1
V odpovědi na Dorota Šišková

Re: Aktivity

autor Michaela Kaslová -

Ad 1) Zajímavé pojetí, ze kterého lze ještě mnohé vytěžit. Předem je nutné zdůraznit dětem, že mají všichni stejně velký papír. PO ukončení aktivity děti mohou poznat, že: a) ...., b)..., c) .....

Ad 2) V první větě bych se vyhnula slovu změřit, t měření není, ale užila bych ZJISTIT.

Ad 3) To není špatné, ale dítě korálky na šňůrce jako konfigurace chápat nebudou, protože tam stále vidí onen provázek. Šlo by zakroucenou šňůrku korálků překreslit tak, že děti budou kreslit už jen korálky v daném postavení, ale šňůrku již ne.

 

Ad 4) To by šlo, pokud děti budou buď předem, nebo v průběhu říkat, kterým směrem teď pojedou. Pokud by nebyly šipky, lze směr určit přes orientační bod (příští křižovatka, škola,...).

Ad 5) I tak, mohly by si i vylosovat karty právě s takovým grafickým značením jako máte, nebo můžete také podmínku formulovat záporně: aby tam nebyla ....