Ahoj,
vedu kroužek flétny na základní škole, kde mám děti od 1. do 3. třídy. Všichni byli uvedeni jako úplní začátečníci. V průběhu kroužku si ale dvě maminky trvaly na tom, že jejich dcery nejsou začátečnice, ale pokročilé, a proto jim byly předány nové pokročilejší učebnice. Proto teď mám na učení skupinku dětí, kde 3 dívky mají začátečnickou učebnici a 3 mají učebnici pro pokročilejší. Další problém je v tom, že ty 3 "pokročilejší" dívky nemají ještě úplně dobře zafixovanou látku, která je v učebnici pro začátečníky. Proto je problém jim třeba na chvíli zadat nějakou samostatnou práci a mezitím se věnovat začátečníkům a potom naopak. Snažím se většinu aktivit lekce zaměřit tak, abychom je mohly plnit všechny společně. Jakmile přijde na hraní z not, musím dívky samozřejmě oddělit.
Jak vhodně zabavit všechny? Jak upevnit začátečnické znalosti dívkám, ketré jsou pokročilejší (aby přitom neměly pocit, že jim dávám práci začátečníků a ne pokročilých) a přitom je stále posouvat dál?
Budu ráda za všechny nápady a názory, které mě mohou přinejmenším inspirovat!
Děkuji
Kamča