Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 2. stupni ZŠ

Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 2. stupni ZŠ

autor Lenka Pavlasová -
Počet odpovědí: 1

Zpětná vazba zaslaná mailem

Dobrý den, vámi zaslané materiály jsem prošla a myslím, že jste na dobré cestě. Posílám ještě pár připomínek a námětů, které vám pomohou zaslaný text dopracovat. Název práce se mi jeví jako příliš obecný, bylo by dobré, kdybyste ho více zacílila a konkrétně napsala, jaké téma/témata budou pomocí BOV vyučována. U klíčových slov bych vám doporučila vyvarovat se obecných slov jako učitel, žák, matematika a stačí jich ponechat jen 3 – 5. Ve vlastním textu abstraktu prosím zvažte formulaci „analyzovat povědomí učitelů“. Lépe je možná napsat, že chcete něco zjistit a konkrétně uvést co. Dále by měl abstrakt obsahovat i výsledky vaší práce, tedy nejen zmínku o návrzích pracovních listů, ale i o jejich ověření ve výukové praxi. Uvažte i použití slov „analýza výzkumného šetření“. Patrně myslíte vyhodnocení nasbíraných dat.

Pokud byste měla ještě nějaké pochybnosti o náležitostech abstraktů, můžete nahlédnout do Opatření děkana OPAD 37/2017. Najdete ho na úřední desce fakulty. Přepracované materiály mi můžete v případě potřeby poslat k další konzultaci.

Přeji hodně sil k dokončení vaší závěrečné práce a přeji pěkný víkend.

Lenka Pavlasová

V odpovědi na Lenka Pavlasová

Re: Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 2. stupni ZŠ

autor Kateřina Novotná -

Milá Pavlo,

Vaše zpětná vazba je zcela vyčerpávající a návodná. Obsahuje mnohá doporučení, ale rozhodnutí, zda je zapracuje, nechává na studentovi, což je z mého pohledu ideální. Líbí se mi formulace "jste na dobré cestě", přijde mi motivující, ale větu "Patrně myslíte vyhodnocení nasbíraných dat." bych možná formulovala jako otázku.

Katka