Marketing management
Section outline
-
-
Dle zadání odevzdejte vypracovaný úkol do 3.4.24
Odevzdávejte v pdf.
-
Dle zadání vypracujte práci a nahrajte v požadovaném termínu (Nejpozději 8.5.2024)
-
-
-
-
Prostudujte si přidaný materiál. Najdete zde vzorec na výpočet likvidity, kterou si máte zkusit vypočítat (příště budeme kontrolovat společně).
-
-
Můžete si samozřejmě stáhnout jakoukoliv jinou rozvahu jakékoliv firmy, která zveřejňuje informace on-line. Můžete hledat na justice.cz
-
-
-
Pozorně si pročtěte zadání. Jeho zpracování odevzdejte do odevzdávárny označení "Domácí úkol".
-
-
-
Zadání 2. domácího úkolu
Pracujte s prezentací na téma Kultura. Zde najdete teorii kulturních dimenzí Hofstedeho. Na posledním slidu je tabulka bodů pro ČR. Najeďte si na stránky Hofstedeho a doplňte do tabulky další sloupeček, který se bude týkat ČR v aktuálním roce. Pak proveďte srovnání aktuálních údajů s údaji, které jsou uvedeny u Hofstedeho hodnocení v 1: sloupci. Dále proveďte porovnání aktuálních údajů s údaji, které uvádí Světlík a pak s těmi,které uvádí autorský tým Navrátilová, Rašticová a Němeček.
Na základě zjištěných údajů o ČR navrhněte, které apely (dle Hofstedeho teorie a teorie z prezentace), lze využít pro Čechy v reklamě nebo nějaké jiné komunikační akci. Zdůvodněte.
Vkládejte v pdf do Moodlu do předpřipravené odevzdávárny.
-