Statistika v pedagogickém výzkumu
Section outline
-
-
Toto je e-mailem zaslaný soubor s informacemi o vstupu do MS Teams a podrobnějším rozpisem témat.
-
-
Surová data jen lehce upravená Kristýnou Šejnohovou pro naši práci.
Ke stažení zde: https://www.csicr.cz/Prave-menu/Mezinarodni-setreni/TALIS/Datove-soubory-a-dotazniky
Najdete zde data i výzkumné nástroje z dalších mezinárodních výzkumů.
-
Reálná data z malého výzkumu. Pro korelační koeficient a jednoduchou lineární regresi.
-
-
Popište vzorek učitelů (TALIS 2018, ČR) z hlediska pohlaví, věku a dosaženého vzdělání. Účelně využijte tabulek, grafů, statistických parametrů a textu. Výsledek bude ve Wordu. (Vstupenka ke zkoušce J)
-
-
V tomto souboru jsou též formulovány obecné otázky, jaké můžete k článku dostat.
-
Doporučuji k pročtení níže uvedené texty o věcné významnosti, zhruba v pořadí, jak jsem je uvedl. Nemám celý text ale pouze odkaz na text ke klinické významnosti:
MAREŠ, Jiří a Tomáš URBÁNEK. Minimální věcně významné změny v diagnostikované kvalitě života. Československá psychologie, 2006, roč. 50, č. 6, s. 557-568. ISSN 0009-062X.
-
-
Toto jsme neprocházeli. Ale věřím, že bude srozumitelné samo o sobě.
-
-
Doporučená publikace ke shlukové anaýzy:
Osecká, L. (2001). Typologie v psychologii: Aplikace metod shlukové analýzy v psychologickém výzkumu. Praha. Academia.
-
Doporučení přednášek a seminářů kolegy Petra Soukupa z FSV UK