2. Didaktika literatury: vhledy do historie, problémy aneb Proč jsou věci tak, jak jsou |
Studijní literatura (Slovo a smysl 2023, k situaci oborové didaktiky) |
|
|
Proč je důležité učit literaturu_PA_Bílek |
|
|
3. Přístupy k výuce literatury |
Studijní materiály |
|
|
4. Výuka literatury ve světle pedagogických dokumentů |
RVP pro gymnázia |
|
|
Katalog požadavků ke společné části maturitní zkoušky - český jazyk a literatura |
|
|
Specifikace jednotné přijímací zkoušky ČJL |
|
|
5. Literární kánon a jeho pojetí v kontextu výuky literatury |
Janoušek_ke_kánonu |
|
|
Kánon_Petr_A_Bílek |
|
|
Studie_R_Müllera |
|
|
New section |
Text k prostudování: Jak číst literaturu jako profesor |
|
|
7. Praktický workshop, 5. 11. |
Studijní literatura |
|
|
MATERIÁLY KE STUDIU |
Studijní materiály |
|
|
Materiály účastníků semináře: prezentace, pracovní listy aj. |
Materiály k prezentaci 2 (Čep) |
|
|
Žánrový přístup |
pracovní list / žánrový přístup |
|
|
Interdisciplinární přístup |
Interdisciplinární přístup |
|
|
Abeceda |
|
|
Máj, chronologický přístup |
|
|
Intertextuální přístup |
Intertextuální přístup: prezentace |
|
|
Intertextuální přístup: materiál |
|
|
Intertextuální přístup: materiál 2 |
|
|
pracovní list |
|
|
Přednáška |
Program přednášky ZS 2025/206 |
|
|
Seminář |
Program semináře s prezentujícími |
|