Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Didaktika interpretace kulturního dědictví 2
  2. Potenciál kulturního dědictví pro celoživotní učení
  3. Příklad implementace strategie celoživotního učení v britské kulturní praxi

Příklad implementace strategie celoživotního učení v britské kulturní praxi

Požadavky na absolvování

Příklad implementace strategie celoživotního učení v oblasti kulturního dědictví: Velká Británie (v angličtině)

  • vládní zadání
  • strategické dokumenty MLA
  • teoretické rámce: obecné vzdělávání a sociální cíle (Generic Learning Outcomes, Generic Social Outcomes)
  • příklady uplatnění GLO's v praxi
Klikněte na odkaz Implementace strategie celoživotního učení v britské praxi.pdf pro zobrazení souboru.
◄ Strategie celoživotního učení ČR (2007)
Památky nás baví 4: Kulturní dědictví jako příležitost pro učení všech generací ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle