Milá Bětko, bylo moc příjemné sledovat Tvou výuku. To, co vnímáš skoro jako své nedostatky, naopak považuji za přednosti : na žákyni netlačíš a nesrážíš její důstojnost, myslím, že se nijak nemusí bát udělat chybu. Usmíváš se na ni, povzbuzuješ ji, a když udělá chybu, chvíli mlčíš, a čekáš, jestli se neopraví sama, to je myslím velmi cenné. Jemně se snažíš žákyni vést, a používáš tak myslím koncept lešení, když ji říkáš věty jako ,,popošla jen o 50, ale můžeš si nakopírovat další", nebo ,,možná bych zkusila, jestli tam jen tak nedojde". Věřím, že příště už žákyně třeba ani lešení potřebovat nebude. Celkově máš velmi klidná a laskavý projev, je Ti dobře rozumět a vypadá to, že žákyni práce s Tebou baví. Také ji oslovuješ křestním jménem a jednáš s ní s respektem.
Ahoj Bětu,
ve Tvém videu mě velmi zaujalo, jakým způsobem jsi pracovala s tím, když žákyně něco nevěděla. Líbilo se mi, že si to, že jí to vysvětlíš, necháváš až jako poslední možnost, že ji nejprve dáš dostatek času, aby si na to přišla sama. Zadaný úkol působil zábavně. Dle toho, jak žákyně pracovala a vyjadřovala se, hlavně ke konci výuky, soudím, že ji cvičení bavilo. Tvůj projev je velmi příjemný, působíš uvolněně a přátelsky.
Děkuji :)
Denisa
ve Tvém videu mě velmi zaujalo, jakým způsobem jsi pracovala s tím, když žákyně něco nevěděla. Líbilo se mi, že si to, že jí to vysvětlíš, necháváš až jako poslední možnost, že ji nejprve dáš dostatek času, aby si na to přišla sama. Zadaný úkol působil zábavně. Dle toho, jak žákyně pracovala a vyjadřovala se, hlavně ke konci výuky, soudím, že ji cvičení bavilo. Tvůj projev je velmi příjemný, působíš uvolněně a přátelsky.
Děkuji :)
Denisa
7/7 Splněno krásně
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 1
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Alžběto, video je krásný případ respektující komunikace, dáváte prostor žákyni, aby sama na řešení přišla. Použila jste i vhodnout terminologii. Založte si prosím do portfolia video i reflexi, bude se hodit ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 1
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Alžběto, video je krásný případ respektující komunikace, dáváte prostor žákyni, aby sama na řešení přišla. Použila jste i vhodnout terminologii. Založte si prosím do portfolia video i reflexi, bude se hodit ke SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová