Výuková komunikace - úvod hodiny, matematika 1. ročník

Výuková komunikace - úvod hodiny, matematika 1. ročník

autor Šárka Pinkrová -
Počet odpovědí: 3
V odpovědi na Šárka Pinkrová

Re: Výuková komunikace - úvod hodiny, matematika 1. ročník

autor Kateřina Riegerová -
Ahoj, Šárko,
Moc děkuji za možnost nahlédnutí do tvé výuky! Moc se mi líbil styl tvé komunikace s dětmi, je přátelský, ale zároveň máš přirozenou autoritu, kterou si nemusíš vynucovat (tak jsem to aspoň navnímala z nahrávky). Všimla jsem si, tvé reakce například, když jeden z žáků vykřikoval. Reagovala jsi s klidem a poděkovala jsi, když tě poslechl, což mi přijde důležité. Zvlášť mne zaujal moment, kdy nastala diskuse o tom, zda je na obrázku holčička nebo chlapeček. Je opravdu zajímavé pozorovat, jaké znaky si děti spojují s jakým pohlavím a proč. Moc se mi líbil tvůj závěr, že může jít o holku i kluka a vlastně na tom nezáleží. :)
V odpovědi na Šárka Pinkrová

Re: Výuková komunikace - úvod hodiny, matematika 1. ročník

autor Alžběta Ondřichová -
Milá Šárko,
tvoje sebereflexe je naprosto skvělá, vidím, že jsi se analýzou své nahrávky opravdu zabývala a dopodrobna rozebrala všechny požadované aspekty. Je moc hezké vidět, jak dětem děkuješ a ujišťuješ se, jestli věcem rozumí, vidí na tabuli a podobné.
V odpovědi na Šárka Pinkrová

Re: Výuková komunikace - úvod hodiny, matematika 1. ročník

autor Eliška Glatzová -
7/7 Splněno nádherně

Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1

Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1

Zhodnocení položených otázek, up-take 1

Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1

Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1

Využití alespoň 3 klíčových slov 1

Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1


Případný komentář hodnotitele: Šárko, děkuji za ukázku respektující komunikace, vytváříte bezpečné prostředí ve třídě, máte příjemný styl komunikace a jak už psala spolužačka výše - přirozenou autoritu. V reflexi jste využila potřebné odborné termíny, reflektovala důsledně Vaši komunikaci. Prosím, založit do portfolia a doufat, že si vytáhnete otázku ke státnicím. Krásná práce!