https://drive.google.com/file/d/1G5xcMK8ukHJ8duZdcT_fCYi3iv7nCGFT/view?usp=drive_link
V odpovědi na Alena Kodetová
Re: Alena Kodetová - komunikace - matematika - 3_třída
autor Alena Třešňáková -
Ahojky, žádné video nevidím, asi se ti to špatně uložilo. Ale těším se na tvoji matematiku ;) Alena
V odpovědi na Alena Kodetová
Re: Alena Kodetová - komunikace - matematika - 3_třída
autor Adriana Rampáčková -
Ahojky,
moc se mi líbí, jak sd dětmi mluvíš. Působíš velice přirozeně a jistě, což si myslím, že je velmi důležité.
Dětem jsi dávala příležitosti říct i svoje myšlenky a na všechny jsi reagovala. ☺️
Pomůcka holčičky s prsty ohledně násobků mi přijde super a sama jsem si ji hned vyzkoušela jestli fakt funguje. 😁
Přeji krásný den ☀️
moc se mi líbí, jak sd dětmi mluvíš. Působíš velice přirozeně a jistě, což si myslím, že je velmi důležité.
Dětem jsi dávala příležitosti říct i svoje myšlenky a na všechny jsi reagovala. ☺️
Pomůcka holčičky s prsty ohledně násobků mi přijde super a sama jsem si ji hned vyzkoušela jestli fakt funguje. 😁
Přeji krásný den ☀️
V odpovědi na Alena Kodetová
Re: Alena Kodetová - komunikace - matematika - 3_třída
autor Eliška Glatzová -
7/7 Splněno krásně
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 1
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Aleno, děkuji Vám za hezkou ukázku respektující komunikace a za nahlédnutí do výuky matematiky. Z hodiny je evidentní, že jsou žáci zvyklí s Vámi komunikovat, ptají se, necháváte jim prostor na jejich dotazy. Se žáky komunikujete velmi efektivně nonverbálně, mluvíte výrazně a spisovně. Výborně používáte také intonaci - žáci zpozorní, když změníte hlas. Zaujalo mě, jak zpozorněli a jak se Vám je podařilo upoutat na novou aktivitu. Z Vaší reflexe je naprosto zřejmé, že víte, co kdy a jak děláte. Pro Váš rozbor jste nádherně a účelně využila odbornou terminologii a také teorii. Výborná práce! Prosím, založte si do portfolia video i rozbor a přejte si, ať si u SZZ vytáhnete otázku na komunikaci. S pozdravem Eliška Glatzová
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 1
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Aleno, děkuji Vám za hezkou ukázku respektující komunikace a za nahlédnutí do výuky matematiky. Z hodiny je evidentní, že jsou žáci zvyklí s Vámi komunikovat, ptají se, necháváte jim prostor na jejich dotazy. Se žáky komunikujete velmi efektivně nonverbálně, mluvíte výrazně a spisovně. Výborně používáte také intonaci - žáci zpozorní, když změníte hlas. Zaujalo mě, jak zpozorněli a jak se Vám je podařilo upoutat na novou aktivitu. Z Vaší reflexe je naprosto zřejmé, že víte, co kdy a jak děláte. Pro Váš rozbor jste nádherně a účelně využila odbornou terminologii a také teorii. Výborná práce! Prosím, založte si do portfolia video i rozbor a přejte si, ať si u SZZ vytáhnete otázku na komunikaci. S pozdravem Eliška Glatzová