Ahoj Káťo.
Předem ti chci poděkovat, že jsi nám dala možnost nahlédnout do tvé výuky. Velmi se líbí tvá komunikace, která je spisovná a srozumitelná a žáci tak rozumí zadaným úkolům. Je vidět, že máte ve třídě nastavená určitá pravidla a také je potřebné, si ta pravidla připomínat, aby nevznikl nějaký chaos či neporozumění. Líbilo se mi, že jste si s žáky ukotvily základní pravidla práce ve skupině, které jsi nazvala "smečky" před tím, než jsi nechala žáky pracovat. Během videa jsi dětem podávala zpětnou vazbu, která byla spíše slovní a byla ve formě popisného jazyka. Což je velmi důležité. Žákům jsi dávala prostor na vyjádření, prostor pro jejich odpovědi a co mě velmi potěšilo bylo, že jsi se ptala i na jejich pocity při práci ve skupině. Tvá hodina se mi moc líbila a byla bych ráda, kdybych mohla nějakou z tvých hodin navštívit a získat tak další zkušenosti.
Měj se moc hezky, držím palce při studiu.:)
Verča.
Předem ti chci poděkovat, že jsi nám dala možnost nahlédnout do tvé výuky. Velmi se líbí tvá komunikace, která je spisovná a srozumitelná a žáci tak rozumí zadaným úkolům. Je vidět, že máte ve třídě nastavená určitá pravidla a také je potřebné, si ta pravidla připomínat, aby nevznikl nějaký chaos či neporozumění. Líbilo se mi, že jste si s žáky ukotvily základní pravidla práce ve skupině, které jsi nazvala "smečky" před tím, než jsi nechala žáky pracovat. Během videa jsi dětem podávala zpětnou vazbu, která byla spíše slovní a byla ve formě popisného jazyka. Což je velmi důležité. Žákům jsi dávala prostor na vyjádření, prostor pro jejich odpovědi a co mě velmi potěšilo bylo, že jsi se ptala i na jejich pocity při práci ve skupině. Tvá hodina se mi moc líbila a byla bych ráda, kdybych mohla nějakou z tvých hodin navštívit a získat tak další zkušenosti.
Měj se moc hezky, držím palce při studiu.:)
Verča.
7/7 Splněno krásně
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 1
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Kateřino, děkuji nahlédnutí do výuky s hezkou respektující komunikací. Je vidět, že máte ve třídě nastavená pravidla, s dětmi komunikujete laskavě, používáte prostředky neverbální komunikace. V reflexi máte vše. Prosím, založit do portftolia ke SZZ.
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 1
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Kateřino, děkuji nahlédnutí do výuky s hezkou respektující komunikací. Je vidět, že máte ve třídě nastavená pravidla, s dětmi komunikujete laskavě, používáte prostředky neverbální komunikace. V reflexi máte vše. Prosím, založit do portftolia ke SZZ.