Výuková komunikace - Lucie Čammrová

Výuková komunikace - Lucie Čammrová

autor Lucie Čammrová -
Počet odpovědí: 2
V odpovědi na Lucie Čammrová

Re: Výuková komunikace - Lucie Čammrová

autor Anna Kafková -
Ahoj Lucko,
na videu oceňuji tvou přímou, jasnou a respektující komunikaci adekvátní věku dítěte. Je vidět, že pokládáš jak otevřené, tak uzavřené otázky. Velmi se mi líbí, že se doptáš na učivo předešlé a tím zasadíš probíranou problematiku do kontextu. Pochválila bych také práci s chybou. Necháš dcerce prostor na to, aby se sama opravila pomocí návodné otázky. Nemusí být snadné vytvářet nahrávku s vlastním dítětem, jelikož jsou hranice trochu posunuté. Ty jsi ale působila velmi profesionálně a ničím se nenecháš vyvést z míry.
Měj se dobře, Anička.
V odpovědi na Lucie Čammrová

Re: Výuková komunikace - Lucie Čammrová

autor Eliška Glatzová -
6/7 - splněno


Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1

Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1

Zhodnocení položených otázek, up-take 1

Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1

Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1

Využití alespoň 3 klíčových slov 0

Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1

Případný komentář hodnotitele: Lucie, Vaše krásné video je příkladem respektující komunikace, krom toho, co napsala již Vaše spolužačka níže mě zaujalo, že sedíte vedle dítěte, což navozuje pocit důvěry, dále že udržujete oční kontakt.

Ke 3 klíčovým slovům - u SZZ zasadíte komunikaci do teoretického rámce. Je třeba použít několik odborných termínů. Na zápočet máte tento úkol splněný.

Vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení