Videonahrávka

Videonahrávka

autor Adriana Rampáčková -
Počet odpovědí: 5

Dobrý den,

přikládám své video se třídou předškoláků z Mš. 

Nelze mi vložit video, tak přidávám odkaz na Google disk - 

https://drive.google.com/file/d/1odzzvCW-b8citMg_Qx6L7lAotxjdTLQ2/view?usp=sharing



V odpovědi na Adriana Rampáčková

Re: Videonahrávka

autor Šárka Pinkrová -
Milá Adriano,

díky za možnost nakouknutí i do prostředí školky, je vidět, že i s menšími dětmi se dá pracovat a vytvořit prostředí pro efektivní komunikaci. Líbí se mi, že s dětmi neustále udržuješ oční kontakt a tvá gestikulace a celkový dojem působí klidně, to je určitě pro komunikaci důležité. Možná bych zkusila dát dětem více prostoru pro vymýšlení odpovědí, vždy jsi jim napověděla, a v podstatě ihned za ně odpověděla, i když věřím, že se třídou mladších dětí není úplně jednoduché získat si jejich pozornost.
V odpovědi na Šárka Pinkrová

Re: Videonahrávka

autor Adriana Rampáčková -

Ahoj, moc děkuji za zpětnou vazbu. Budu si na odpovědi děti příště dávat větší pozor. Jsem vždycky rada za jakoukoli vazbu, přeci jen pořad se učím, jak učit. 😊 

Přeji krásný den

Adri 

V odpovědi na Adriana Rampáčková

Re: Videonahrávka

autor Eliška Glatzová -
2/7 Nutno doplnit

Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1

Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 0

Zhodnocení položených otázek, up-take 0

Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 0

Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 0

Využití alespoň 3 klíčových slov 0

Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1


Případný komentář hodnotitele: Adriano, děkujeme za nahlédnutí do Vaší hodiny s předškoláčky, krásný příklad respektující komunikace. Oční kontakt udržujete s celou třídou, komunikujete klidně a trpělivě, je cítit přátelská atmosféra.

Doplňte prosím k zápočtu reflexi na komunikaci, která bude založená na teorii. Vaše napsaná reflexe Vám nebude stačit ke SZZ. Prosím, dopracujte si ji do Vašeho portfolia. Je třeba teoretická opora. Ke zkoušce je třeba zapracovat termíny jako nonverbální, participace, hodnotící a posuzující jazyk, atd. Materiály jsou v Moodle. Pokud něco nebude jasné, napište. Pro inspiraci, jak doladit dokument - např. od Petry Steinerové, Lucie Čammrové, Šárky Pinkorové. S pozdravem Eliška Glatzová

Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení
V odpovědi na Eliška Glatzová

Re: Videonahrávka

autor Adriana Rampáčková -
Dobrý den,
pokusila jsem se svou reflexi opravit dle Vašich poznámek. Je vložena místo té staré. 
Mockrát děkuji za zpětnou vazbu.
Přeji hezký den,
Adriana Rampáčková
V odpovědi na Adriana Rampáčková

Re: Videonahrávka

autor Eliška Glatzová -
Moc děkuji, poznámky jste zapracovala kvalitně, najednou vypadá reflexe mnohem více odborně. S pozdravem Eliška Glatzová

7/7 Splněno

Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1

Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1

Zhodnocení položených otázek, up-take 1

Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1

Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1

Využití alespoň 3 klíčových slov 1

Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1