Milá Alžběto,
měla jsi zajímavý nápad a zvolila různé typy práce se třídou. Oceňuji zařazení skupinové práce, která má pozitivní vliv i na klima ve třídě. Nejsem si jistá "nácvikem komunikace", napadá mě otázka, zda vybraným žákům nebude chybět aktivita, kterou dělá zbytek třídy. Z vlastní zkušenosti vím, že žáci chtějí zajímavé věci zažít společně, ale je to také odvislé od typu kolektivu. Rozumím i Tvojí snaze o individualizaci výuky a gradaci zadání. Možná by bylo fajn nápady, které jsi zmínila nabídnout jako gradované zadání celé třídě. Každý bude tak mít možnost dojít tak daleko, jak zvládne. Nedojde tak k veřejnému a prvoplánovému rozdělení dětí, i když samozřejmě máš povědomí o jejich možnostech.
Držím Ti palce do další práce,
Adéla
měla jsi zajímavý nápad a zvolila různé typy práce se třídou. Oceňuji zařazení skupinové práce, která má pozitivní vliv i na klima ve třídě. Nejsem si jistá "nácvikem komunikace", napadá mě otázka, zda vybraným žákům nebude chybět aktivita, kterou dělá zbytek třídy. Z vlastní zkušenosti vím, že žáci chtějí zajímavé věci zažít společně, ale je to také odvislé od typu kolektivu. Rozumím i Tvojí snaze o individualizaci výuky a gradaci zadání. Možná by bylo fajn nápady, které jsi zmínila nabídnout jako gradované zadání celé třídě. Každý bude tak mít možnost dojít tak daleko, jak zvládne. Nedojde tak k veřejnému a prvoplánovému rozdělení dětí, i když samozřejmě máš povědomí o jejich možnostech.
Držím Ti palce do další práce,
Adéla
Milá Bětko,
líbí se mi, jak myslíš i na to, aby se žáci k sobě chovali slušně a komunikovali mezi sebou podle zásad slušného chování. Vedeš je tak k sociálním klíčovým kompetencím. Co si nejsem jistá, jestli je zjišťování bydliště spolužáků v souladu s GDPR, asi bych tuto aktivitu neudělala tak veřejně, i když se děti rády podělí o to, kde bydlí. Ale nemáme je právě vést k tomu, aby svoje osobní údaje nikomu nesdělovaly, právě proto, že je tak rády sdělují? Cením si toho, že myslíš na individualizaci výuky, nejen na žáky s SPU, ale i na žáky nadané.
Ať se Ti daří
Jiřina Šímová
líbí se mi, jak myslíš i na to, aby se žáci k sobě chovali slušně a komunikovali mezi sebou podle zásad slušného chování. Vedeš je tak k sociálním klíčovým kompetencím. Co si nejsem jistá, jestli je zjišťování bydliště spolužáků v souladu s GDPR, asi bych tuto aktivitu neudělala tak veřejně, i když se děti rády podělí o to, kde bydlí. Ale nemáme je právě vést k tomu, aby svoje osobní údaje nikomu nesdělovaly, právě proto, že je tak rády sdělují? Cením si toho, že myslíš na individualizaci výuky, nejen na žáky s SPU, ale i na žáky nadané.
Ať se Ti daří
Jiřina Šímová
Díky Jiřinko,
já to se žáky dělala, to bydliště není přesná adresa, ale název obce, i když možná i to je problematické? Nevím.
7/7 Krásně splněno
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Alžběto,
děkuji za zveřejněný úkol. Spolužačky Jiřina a Adéla Vám daly kvalitní feedback, rady nad zlato, určitě stojí za zamyšlení a za zapracování. Individualizaci máte promyšlenou, dala jste dokonce více konkrétních úkolů. S pozdravem Eliška Glatzová
Pozn. po dohodě s vyučujícími - do státnicového portfolia by měl být vložen scénář odlišných hodin u jednotlivých portfoliových úkolů ¨
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Alžběto,
děkuji za zveřejněný úkol. Spolužačky Jiřina a Adéla Vám daly kvalitní feedback, rady nad zlato, určitě stojí za zamyšlení a za zapracování. Individualizaci máte promyšlenou, dala jste dokonce více konkrétních úkolů. S pozdravem Eliška Glatzová
Pozn. po dohodě s vyučujícími - do státnicového portfolia by měl být vložen scénář odlišných hodin u jednotlivých portfoliových úkolů ¨