Kateřina Hrmová_obsah vzdělávání

V odpovědi na Kateřina Hrmová

Re: Kateřina Hrmová_obsah vzdělávání

autor Monika Čápová -

Ahoj, Kačko,

Tvůj obsah vzdělávání se mi velmi líbí. 

Hezky se orientuješ v RVP ZV a také ŠVP. Krásně máš zpracované přípravy na každý pracovní den. Nejvíce se mi líbilo to, že by jsi s žáky prováděla “bojovku”, také, jak s tímto tématem dokážeš propojit různe předměty. Velmi hezké. 

Přeji mnoho studijních úspěchu. 


V odpovědi na Kateřina Hrmová

Re: Kateřina Hrmová_obsah vzdělávání

autor Kateřina Riegerová -
Milá, Káťo,
Velmi mě zaujalo tvé zpracování zadaného úkolu. Pojmout to jako mezipředmětový projekt byl myslím výborný nápad! Tebou naplánované hodiny by pro žactvo byly rozhodně přínosné a taky zábavné. Zařadila jsi mnoho různých metod, prostředků a dokonce i změnu prostředí. Konkrétně jsi taky popsala, jakým způsobem by jsi výuku individualizovala. A nakonec výuka je i zasazená do RVP.
V odpovědi na Kateřina Hrmová

Re: Kateřina Hrmová_obsah vzdělávání

autor Eliška Glatzová -
7/7 Krásně splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Kateřino,
děkuji za zveřejněný úkol, Váš skvělý nápad jsem již hodnotila v úkolu č.1. Individualizaci máte promyšlenou, nicméně bylo by do portfolia dobré promyslet 1 konkrétní úkol, kde prokážete, že víte, jak na to. Ideální se mi jeví úkol z úterý - práce s větami. ŠVP máte, celkově hezká práce! S pozdravem Eliška Glatzová

Pozn. po dohodě s vyučujícími - do státnicového portfolia by měl být vložen scénář odlišných hodin u jednotlivých portfoliových úkolů (moje poznámka - Vy máte týdenní projekt, myslím, že se můžete zaměřit vždy na jiný blok).