Ahoj, Kačko,
Tvůj obsah vzdělávání se mi velmi líbí.
Hezky se orientuješ v RVP ZV a také ŠVP. Krásně máš zpracované přípravy na každý pracovní den. Nejvíce se mi líbilo to, že by jsi s žáky prováděla “bojovku”, také, jak s tímto tématem dokážeš propojit různe předměty. Velmi hezké.
Přeji mnoho studijních úspěchu.
Milá, Káťo,
Velmi mě zaujalo tvé zpracování zadaného úkolu. Pojmout to jako mezipředmětový projekt byl myslím výborný nápad! Tebou naplánované hodiny by pro žactvo byly rozhodně přínosné a taky zábavné. Zařadila jsi mnoho různých metod, prostředků a dokonce i změnu prostředí. Konkrétně jsi taky popsala, jakým způsobem by jsi výuku individualizovala. A nakonec výuka je i zasazená do RVP.
Velmi mě zaujalo tvé zpracování zadaného úkolu. Pojmout to jako mezipředmětový projekt byl myslím výborný nápad! Tebou naplánované hodiny by pro žactvo byly rozhodně přínosné a taky zábavné. Zařadila jsi mnoho různých metod, prostředků a dokonce i změnu prostředí. Konkrétně jsi taky popsala, jakým způsobem by jsi výuku individualizovala. A nakonec výuka je i zasazená do RVP.
7/7 Krásně splněno
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Kateřino,
děkuji za zveřejněný úkol, Váš skvělý nápad jsem již hodnotila v úkolu č.1. Individualizaci máte promyšlenou, nicméně bylo by do portfolia dobré promyslet 1 konkrétní úkol, kde prokážete, že víte, jak na to. Ideální se mi jeví úkol z úterý - práce s větami. ŠVP máte, celkově hezká práce! S pozdravem Eliška Glatzová
Pozn. po dohodě s vyučujícími - do státnicového portfolia by měl být vložen scénář odlišných hodin u jednotlivých portfoliových úkolů (moje poznámka - Vy máte týdenní projekt, myslím, že se můžete zaměřit vždy na jiný blok).
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Kateřino,
děkuji za zveřejněný úkol, Váš skvělý nápad jsem již hodnotila v úkolu č.1. Individualizaci máte promyšlenou, nicméně bylo by do portfolia dobré promyslet 1 konkrétní úkol, kde prokážete, že víte, jak na to. Ideální se mi jeví úkol z úterý - práce s větami. ŠVP máte, celkově hezká práce! S pozdravem Eliška Glatzová
Pozn. po dohodě s vyučujícími - do státnicového portfolia by měl být vložen scénář odlišných hodin u jednotlivých portfoliových úkolů (moje poznámka - Vy máte týdenní projekt, myslím, že se můžete zaměřit vždy na jiný blok).