Ahoj, ☺️
velmi se mi líbí ta myšlenka s podstrčením kartičky dětem, u kterých víš, že by jim ta aktivita nevyhovovala.🪴 Myslím, že pro ně je to veliká pomoc. To stejné vnímám při určení zapisovače, abys využila i žáky s problémy se sebeprosazením.
Myslím, že jsi v úpravě obsahu odvedla skvělou práci.
Hezký den, Adri
tvoje práce je velmi podrobná a plně respektuje stanovené cíle hodiny. Práce s myšlenkovou mapou je moc hezký a efektivní způsob, jak žákům vizualizovat obsah výuky. Moc se mi líbí tvůj styl vedení diskuse a celé hodiny. Aktivity, které jsi navrhla, jsou kreativní a interaktivní. Skvělým prvkem je také zadání úkolů ve skupinách, které podporují týmovou spolupráci. Dle mého názoru jsi zadání práce splnila 😊
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Evo,
děkuji za zveřejněný inspirativní úkol, vše máte v pořádku. Líbí se mi práce s půdou - krabičky a tipování jsou top. Zaujalo mě také, jak u žáků rozvíjíte myšlení. Individualizovaný úkol máte promyšlený. Nádherná práce! S pozdravem Eliška Glatzová