Obsahy vzdělávání - 2. ročník Prvouka

Obsahy vzdělávání - 2. ročník Prvouka

autor Šárka Hroudová -
Počet odpovědí: 3
V odpovědi na Šárka Hroudová

Re: Obsahy vzdělávání - 2. ročník Prvouka

autor Marie Hausdorfová -
Milá Šárko,
s chutí jsem si přečetla tvou přípravu na hodinu o zvířatech v zimě. Podle mne aktivity v hodině směřují k jejím cílům (jediné, co jsem nenašla - vyjmenování zimních měsíců). Moc se mi líbí zařazení smyslů do charakteristiky zimy a také zařazení hudebně-pohybové aktivity do průběhu hodiny. Pro menší děti to v hodině má svůj význam, pohyb potřebují pravidelně, uvolní je a umožní jim další soustředění. Aktivity jsou dostatečně pestré, aby hodina byla zajímavá a žáci tak ochotně plnili úkoly, které jim umožní dosáhnout vytyčených cílů.
Ať se ti daří! Marie
V odpovědi na Šárka Hroudová

Re: Obsahy vzdělávání - 2. ročník Prvouka

autor Denisa Frýdová -
Ahoj Šárko,

Tvá práce je krásně přehledná, když jsem ji četla, úplně jsem Tvou hodinu viděla před očima. Tebou zvolené aktivity mi přijdou pestré, zábavné a k věci. Moc se mi líbí nápad "asociace zimy všemi smysly". Umím si představit, že žáky tato aktivita velmi bavila a zároveň si jejím prostřednictvím mohli připomenout, co všechno se pod slovem zima skrývá. Také se mi libí, jakým způsobem jsi zařadila do výuky tematickou pohybovou aktivitu.

Děkuji :)
Denisa
V odpovědi na Šárka Hroudová

Re: Obsahy vzdělávání - 2. ročník Prvouka

autor Eliška Glatzová -
7/7 Splněno krásně

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Šárko,
děkuji za zveřejněný inspirativní plán, vše máte v pořádku a komplet. Také jsem nenašla aktivitu s měsíci. Přijde mi fantastické, jak pracujete s prožitkem dětí. Dokument se i velmi dobře čte. Individualizované úkoly máte ke každé aktivitě. Úžasná práce! S pozdravem Eliška Glatzová