Milá Šárko,
s chutí jsem si přečetla tvou přípravu na hodinu o zvířatech v zimě. Podle mne aktivity v hodině směřují k jejím cílům (jediné, co jsem nenašla - vyjmenování zimních měsíců). Moc se mi líbí zařazení smyslů do charakteristiky zimy a také zařazení hudebně-pohybové aktivity do průběhu hodiny. Pro menší děti to v hodině má svůj význam, pohyb potřebují pravidelně, uvolní je a umožní jim další soustředění. Aktivity jsou dostatečně pestré, aby hodina byla zajímavá a žáci tak ochotně plnili úkoly, které jim umožní dosáhnout vytyčených cílů.
Ať se ti daří! Marie
s chutí jsem si přečetla tvou přípravu na hodinu o zvířatech v zimě. Podle mne aktivity v hodině směřují k jejím cílům (jediné, co jsem nenašla - vyjmenování zimních měsíců). Moc se mi líbí zařazení smyslů do charakteristiky zimy a také zařazení hudebně-pohybové aktivity do průběhu hodiny. Pro menší děti to v hodině má svůj význam, pohyb potřebují pravidelně, uvolní je a umožní jim další soustředění. Aktivity jsou dostatečně pestré, aby hodina byla zajímavá a žáci tak ochotně plnili úkoly, které jim umožní dosáhnout vytyčených cílů.
Ať se ti daří! Marie
Ahoj Šárko,
Tvá práce je krásně přehledná, když jsem ji četla, úplně jsem Tvou hodinu viděla před očima. Tebou zvolené aktivity mi přijdou pestré, zábavné a k věci. Moc se mi líbí nápad "asociace zimy všemi smysly". Umím si představit, že žáky tato aktivita velmi bavila a zároveň si jejím prostřednictvím mohli připomenout, co všechno se pod slovem zima skrývá. Také se mi libí, jakým způsobem jsi zařadila do výuky tematickou pohybovou aktivitu.
Děkuji :)
Denisa
Tvá práce je krásně přehledná, když jsem ji četla, úplně jsem Tvou hodinu viděla před očima. Tebou zvolené aktivity mi přijdou pestré, zábavné a k věci. Moc se mi líbí nápad "asociace zimy všemi smysly". Umím si představit, že žáky tato aktivita velmi bavila a zároveň si jejím prostřednictvím mohli připomenout, co všechno se pod slovem zima skrývá. Také se mi libí, jakým způsobem jsi zařadila do výuky tematickou pohybovou aktivitu.
Děkuji :)
Denisa
7/7 Splněno krásně
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Šárko,
děkuji za zveřejněný inspirativní plán, vše máte v pořádku a komplet. Také jsem nenašla aktivitu s měsíci. Přijde mi fantastické, jak pracujete s prožitkem dětí. Dokument se i velmi dobře čte. Individualizované úkoly máte ke každé aktivitě. Úžasná práce! S pozdravem Eliška Glatzová
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Šárko,
děkuji za zveřejněný inspirativní plán, vše máte v pořádku a komplet. Také jsem nenašla aktivitu s měsíci. Přijde mi fantastické, jak pracujete s prožitkem dětí. Dokument se i velmi dobře čte. Individualizované úkoly máte ke každé aktivitě. Úžasná práce! S pozdravem Eliška Glatzová