Obsah vzdělávání - Roční obobí

Obsah vzdělávání - Roční obobí

autor Denisa Kalinová -
Počet odpovědí: 3

Zdravím, 

vkládám svůj druhý portfoliový úkol - Obsah vzdělávání. 

Děkuji za přečtení a Vaše komentáře. 

Hezký den, 

Denča Klacková


V odpovědi na Denisa Kalinová

Re: Obsah vzdělávání - Roční obobí

autor Kateřina Tyrová -
Velmi pěkně a rozsáhle vypracované informace k RVP, ŠVP, líbí se mi začátek hodiny, kdy žáci mají prostor posdílet své zkušenosti, moc se mi líbí, že zmiňujeme i počasí, oblečení, aktivity, svátky, video je přiměřené tématu i věku žáků, líbí se mi aktivita s kartičkami, která vede žáky ke správnému seřazení měsíců v roce, pracovní list je moc pěkně graficky zpracovaný, oceňuji, že si ho žáci nalepí do sešitu a zůstane jim jako učební pomůcka. Rozsah je přiměřený jedné vyučovací hodině, obsah odpovídá zadání, umím si takovou vyučovací hodinu představit a věřím, že by bavila žáky i učitele.
V odpovědi na Denisa Kalinová

Re: Obsah vzdělávání - Roční obobí

autor Kateřina Jarošová -
Ahoj Denčo,
opravdu oceňuji přehledné rozdělení RVP a ŠVP, takhle přehledné jsem ještě nikde neviděla. Děkuji. :-) Moc se mi líbí, že ke každé části průběhu hodiny máš alternativní IVP. Souhlasím s Kačkou, že hodina odpovídá zadání a určitě si ji dokážu představit v praxi.

Káťa Jarošová
V odpovědi na Denisa Kalinová

Re: Obsah vzdělávání - Roční obobí

autor Eliška Glatzová -
7/7 Krásně splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1 Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1 Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Deniso,
děkuji za inspirativní úkol. Krásně jste se zorientovala v kurikulárních dokumentech. Co se týče cílů, bylo by vhodnější nahradit ,,dokáže" - to je ve specifických případech. Spíše vyjmenuje, charakterizuje, popíše. Líbí se mi takový detail - pohromy - to děti určitě zaujme. Individualizace - přemýšlíte nad ní průběžně. Prosím, promyslete ještě jeden konkrétní úkol, na kterém bude zřejmé, že víte, jak připravit individualizovaný úkol (např. mě napadá dětem s minimálními výstupy blok 3 měsíců, místo jednotlivých měsíců? Co myslíte?) Celý Váš plán hodiny mi přijde realizovatelný a povedený. Krásná práce! S pozdravem Eliška Glatzová