2. portfoliový úkol, obsah vzdělávání, téma hodiny je les

2. portfoliový úkol, obsah vzdělávání, téma hodiny je les

autor Klára Hochmanová -
Počet odpovědí: 3

Dobrý den/ahoj, 

vkládám 2. portfoliový úkol. Děkuji předem za komentáře. 

Klára 


V odpovědi na Klára Hochmanová

Re: 2. portfoliový úkol, obsah vzdělávání, téma hodiny je les

autor Petra Steinerová -
Ahoj Klári,

moc se mi líbí tvoje příprava a myslím si, že zadání jsi splnila ve všech směrech. V tvé přípravě se mi moc líbí, že máš u každého bodu uvedenou přibližnou časovou dotaci a také to, že tebou zvolené aktivity jsou různorodé. Hned v prvním bodě se mi líbí zaznamenávání odpovědí dětí do myšlenkové mapy, to musím vyzdvihnout, protože sama s myšlenkovými mapami často a velmi ráda pracuji a považuji je za velmi efektivní. Co se týče obsahu vzdělávání, na který je tento úkol zaměřen, tak je vidět, že v RVP ZV se dobře orientuješ a dokážeš dobře individualizovat výuku pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Děkuji za inspiraci :) Petra
V odpovědi na Klára Hochmanová

Re: 2. portfoliový úkol, obsah vzdělávání, téma hodiny je les

autor Terezie Čurdová -
Milá Kláro,
z této práce jde poznat, že práci s RVP ZV zvládáš moc dobře.
Individualizace je popsaná výstižně v rámci tvé přípravy a moc se mi líbí.

Terezie Čurdová
V odpovědi na Klára Hochmanová

Re: 2. portfoliový úkol, obsah vzdělávání, téma hodiny je les

autor Eliška Glatzová -
6/7 Splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 0
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Kláro,
děkuji za zveřejněný úkol, který je zaměřený opět krásně na přírodu. Aktivity máte skvěle promyšlené, kreativní, dokonalý mi přijde hned první úkol - poslech lesa, který navíc děti zklidní a donutí soustředit se a zaměřit na téma hodiny. Mám poznámku pouze k ŠVP - dívala jste se prosím do ŠVP Vaší školy? Je potřeba ještě doplnit výstupy a učivo z konkrétního ŠVP, případně zaměření. Máte splněno. S pozdravem Eliška Glatzová

Pozn. 4. třída - už není Prvouka, bylo by možná dobré napsat k Předmětu: Prvouka/Přírodověda? Co myslíte?