Obsah vzdělávání - Brothánková

Obsah vzdělávání - Brothánková

autor Lucie Brothánková -
Počet odpovědí: 3

Hezký večer, 

v příloze posílám obsah vzdělávání a předem děkuji za komentář, rady, doporučení, ...

Lucka Brothánková

V odpovědi na Lucie Brothánková

Re: Obsah vzdělávání - Brothánková

autor Adéla Barešová -
Ahoj Luci,

mám moc ráda tyto eko-hodiny, jsou tolik přínosné! Jelikož vím, že syn se učil třídit odpad již ve školce - takový ten základ - papír, sklo, plast, rozhodně bych se nebála ve druhé třídě použít co nejvíce kontejnerů! Věřím, že by to mohly děti zvládnout. Jen mě napadlo, že pokud bys chtěla aktivitu "sbírání odpadků" hrát venku, asi by ti to sebralo nějaký čas, přesunout se z učebny (kde jsi pouštěla video a odpadu a jeho dopadu na životní prostředí) ven. Ale určitě by to byla pro děti zajímavější varianta, být venku.
V každém případě děkuji za inspiraci! Adéla
V odpovědi na Lucie Brothánková

Re: Obsah vzdělávání - Brothánková

autor Veronika Čechová -
Milá Lucko.

Tvá práce je dvěma slovy - skvěle zpracovaná. Velmi se mi líbí tvé přehledné zpracování a obsahová náplň je velmi inspirativní. Zvolená aktivita "sbírání odpadu" se mi moc líbí, a následně na to děti navazují při třídění odpadu. Avšak při aktivitě venku s odpadky bych zvolila méně náročnou aktivitu na toto téma, protože jak píše Áďa, bylo by to pro tebe a děti časově náročnější, ale jinak je to moc hezká aktivita a pozitivně hodnotím tvou přílohu:)).

Děkuji ti za inspiraci a měj se moc hezky,

V. Čechová :).
V odpovědi na Lucie Brothánková

Re: Obsah vzdělávání - Brothánková

autor Eliška Glatzová -
6/7 Splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Lucie,
děkuji za zveřejněný úkol, který je zaměřený prakticky a ekologicky. Máte hezky zdůvodněnou důležitost obsahu. V RVP jste se zorientovala, správně máte cíle i učivo. Dívala jste se prosím do ŠVP Vaší školy? Jestli jsou cíle a učivo vypsané ze ŠVP, je třeba lépe označit odstavec. Jinak prosím ještě pohledejte a doplňte, obsah předmětu, výstupy, učivo. Individualizované alternativy máte napříč celou hodinou. Souhlasím s příspěvky Vašich spolužaček - skvěle zpracované, přehledné, aktivity časově náročnější.
IVP - pracovní list dopracovat doma - nese to sebou hodně eventualit. Je nutné být předdomluvený s rodinou, nejsou páky na to, aby byl povinně vypracovaný, žáci bývají unavení už ze školy, takže je to na zvážení individuální situace.
Dobrá práce, moc hezký plán! S pozdravem Eliška Glatzová