Obsah vzdělávání

Obsah vzdělávání

autor Dagmar Fišerová -
Počet odpovědí: 3

Přikládám další portfoliový úkol - Obsah vzdělávání

V odpovědi na Dagmar Fišerová

Re: Obsah vzdělávání

autor Olga Berková -
Ahoj,
tvoje hodina pro děti s IVP vypadá velmi interaktivně a zajímavě zaměřenou na praktickou aplikaci znalostí. Zahrnula jsi různé metody a podněty, které jsou vhodné pro různé typy žáků. Nicméně, pokud bys chtěla ještě víc zjednodušit tuto hodinu pro žáky s IVP, navrhuji upravit složitost zadání podle jejich individuálních potřeb. Můžeš jim dát stručnější zadání podle jejich úrovně schopností a to místo použití mapy České republiky a rozdělení na kraje, zvážit použití jednodušší mapy, možná jen mapu obce a okolí. To může usnadnit žákům s IVP pochopení a orientaci v mapě.
Moc se mi líbila tvá praktickou část aktivity a to práce s kostkami. To může být pro žáky s IVP zajímavější a efektivnější než teoretická část s mapami. Možnost si kostky-budovy ošahat některým žákům určitě pomáhá v jejich vizualizací.
Skvělá práce
Olga


V odpovědi na Dagmar Fišerová

Re: Obsah vzdělávání

autor Martina Šulcová -

Ahoj Dáši. 

Moc děkuji za inspiraci na hodinu. Moc se mi líbilo zařazení procházky, pro děti by takto volena hodina byla určitě přínosnější více, než pouhé prohlížení obrázků nebo práce s učebnicí.

Myslela jsi i na děti s IVP a vhodně volila aktivity. 

V úvodu jsi jasně dokázala, že se orientuješ v závazných dokumentech jako je RVP, ŠVP. 

Moc se mi Tvá práce líbila! 

Přeji hezké poslední dny tohoto roku! 

Martina :)

V odpovědi na Dagmar Fišerová

Re: Obsah vzdělávání

autor Eliška Glatzová -
6/7 Splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 0
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Dagmar,
děkuji za úkol, zorientovala jste se zdatně v RVP a v ŠVP. Prosím, přípravu na hodinu by bylo třeba formálně lépe zpracovat - ideálně odstavce, aktivity. Organizace aktivit - kdo ukazuje na mapě? Žák? Žáci? Vy? Žáci popisovali okolí v sešitě. Byl to nákres? Slohová práce? Podle kritérií máte splněno, nicméně k SZZ tento popis hodiny je nedostatečný a není zřejmý. Prosím, je nutné napsat konkrétněji. Doporučuji podívat se plány spolužaček ohledně struktury. Individualizace - moc hezký nápad s kostkami. S pozdravem Eliška Glatzová