6/7 Splněno
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Veroniko,
děkuji za inspirativní úkol, Prvouka s procvičováním jemné motoriky. Aktivita má užitečný přesah i do učení psaní. Doporučila bych Vám ještě do těch Dílčích cílů napsat, že žáci procvičují jemnou motoriku, ať tuto aktivitu vytěžíte co nejvíce. Tento benefit bych zmínila u SZZ (užitečné pro nácvik držení tužky, dále bezva i na zlepšování soustředění (koncentraci) u dětí). Doporučila bych trošku přeformulovat cíl ,,Žák má podvědomí" na ,,žák dá příklady ptáků, kteří odlétají...." ? V RVP jste se zorientovala, správně máte cíle i učivo. Prosím, dívala jste se na ŠVP Vaší školy? Prosím, doplňte učivo a cíle, které v něm máte a které souvisí s Vaší hodinou. Individualizovaný úkol máte vymyšlený. Napadá mě, že můžete i zmínit, že žáci, kteří mají hlubší zájem o téma, tak v diskuzi mohou rozšířit informace? Naopak dítko, které by mělo větší problém s motorikou, může pracovat prsty? Z přípravné třídy určitě budete znát ještě alternativy. Máte splněno vše na zápočet! S pozdravem Eliška Glatzová