Portfoliový úkol - obsah vzdělávání

Portfoliový úkol - obsah vzdělávání

autor Veronika Čechová -
Počet odpovědí: 3

Krásný večer,

posílám soubor s 2. portfoliovým úkolem - obsah vzdělávání.

Budu ráda za jakékoli rady, směr a kritiku.

Moc děkuji,

Veru:-)

V odpovědi na Veronika Čechová

Re: Portfoliový úkol - obsah vzdělávání

autor Iveta Hrušková -
Ahoj Veru,
moc Ti děkuji za velmi inspirativní a hezky připravenou hodinu.
Je vidět, že v kurikulárních dokumentech se dobře orientuješ a nemáš problém ani s určováním cílů.
Co bych vyzdvihla je aktivita s pinzetou, kdy žáci zkoušejí, jak asi ptáčci zobají semínka, za mne moc dobrý nápad :-) Líbí se mi také zařazené aktivity pro rychlíky.
Děkuji za inspiraci, Iveta :)
V odpovědi na Iveta Hrušková

Re: Portfoliový úkol - obsah vzdělávání

autor Veronika Čechová -
Ahoj Ivetko.
Moc ti děkuji za zpětnou vazbu. Moc me to potěšilo. Však je velmi důležité dnes, když máme možnost, zvláště tady, nahlédnout do našich prací a vzájemně se inspirovat. Mě to moc pomáhá a věřím, že ostatním také. Měj se moc hezky a ještě jednou děkuji!:)))
V odpovědi na Veronika Čechová

Re: Portfoliový úkol - obsah vzdělávání

autor Eliška Glatzová -
6/7 Splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 0
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Veroniko,
děkuji za inspirativní úkol, Prvouka s procvičováním jemné motoriky. Aktivita má užitečný přesah i do učení psaní. Doporučila bych Vám ještě do těch Dílčích cílů napsat, že žáci procvičují jemnou motoriku, ať tuto aktivitu vytěžíte co nejvíce. Tento benefit bych zmínila u SZZ (užitečné pro nácvik držení tužky, dále bezva i na zlepšování soustředění (koncentraci) u dětí). Doporučila bych trošku přeformulovat cíl ,,Žák má podvědomí" na ,,žák dá příklady ptáků, kteří odlétají...." ? V RVP jste se zorientovala, správně máte cíle i učivo. Prosím, dívala jste se na ŠVP Vaší školy? Prosím, doplňte učivo a cíle, které v něm máte a které souvisí s Vaší hodinou. Individualizovaný úkol máte vymyšlený. Napadá mě, že můžete i zmínit, že žáci, kteří mají hlubší zájem o téma, tak v diskuzi mohou rozšířit informace? Naopak dítko, které by mělo větší problém s motorikou, může pracovat prsty? Z přípravné třídy určitě budete znát ještě alternativy. Máte splněno vše na zápočet! S pozdravem Eliška Glatzová